    From: "Ewelina" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy sąd ....
    Date: Sun, 13 Jul 2008 09:57:01 +0200

    Witam

    Mam takie pytanie
    Chciałabym sie dowiedzieć czy sąd zwraca za podróż do niego.
    Dostałam wezwanie do sadu w szczecinie a jestem osobą która mieszka we
    wrocławiu.
    A jako że jestem osobą bezrobotną nie stać mnie na takie wycieczki ....
    Na wezwaniu jest napisane że stawiennictwo jest obowiązkowe bo jak nie
    stawię się sąd moze zarządzić przymusowe doprowadzenie przez organa policji
    czego chciałbym uniknąć....
    Czy istniej mozliwość zwrotu kosztów dojazdu ??
    Jeśli tak to jak ten zwrot wyegzekwować ??

    pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz