  • 11. Data: 2006-01-28 13:49:17
    Temat: Re: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Pytam, bo mam znajomego w US i twierdzi ze niema czegos takiego, takiej
    dzialalnosci i w zaden sposob nie da sie tego zarejestrowac.
    Znajomy prawink tez tak twierdzi.
    na pytanie , co z podatkami prawnik nie potrafil nic powiedziec, natomiast
    kolega z US powiedzial ze nie ma dzialalnosci wiec nie moze byc odprowadzony
    podatek
    wiec pytam Ciebie , jak placic od tego procederu podatek, zus itp?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 12. Data: 2006-01-28 13:50:43
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    "Dzialalnosc artystyczna", z kim ja gadam jak ty sobie zarty robisz, a jak
    robisz zarty to cuz, rozmowe uwazam za zakonczona.

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 13. Data: 2006-01-28 14:01:43
    Od: m...@s...op.pl

    >a jesli ktos prowadzi sam taka dzialalnosc i zechce ja opodatkowac
    >to fiskus nie wezmie od niego pieniedzy, zeby nie czerpac korzysci?

    Dokladnie; gdyby wziął za to kasę czerpałby korzyści majątkowe z
    nierządu.

    Były takie sytuacje - wiem od mojej mamy która pracowała w US - że
    petenci proszeni o wskazanie skąd mają pienieniądze na zakup
    czegoś-tam, bez ogródek mówili że puszczają się stojąc na ulicy... i
    fiskus wówczas nie mógł zrobić nic. To były lata 1990-2000, teraz jak
    jest, nie wiem...

  • 14. Data: 2006-01-28 14:01:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > normalnie. preciez dochod podlega opodatkowaniu :)

    Ale nie dochód z prostytucji przecież. Gdyby państwo pobierało podatek
    od dochodów uzyskanych z prostytucji, to tym samym popełniałoby
    przestępstwo z Art. 204 § 2

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-01-28 14:04:46
    Od: m...@s...op.pl

    On Sat, 28 Jan 2006 14:49:17 +0100, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:

    >wiec pytam Ciebie , jak placic od tego procederu podatek, zus itp?

    Jeśli bardzo chcesz płacić podatek, to działalność musisz
    zarejestrować jako np. gabinet masażu :-) albo prywatny night club bez
    pisania że któraś z pań będzie tam uprawiała nierząd i brała za to
    kasę

  • 16. Data: 2006-01-28 14:09:09
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Od kumpla z US wiem ze tak samo, tylko chyba jakies oswiadczenie trzeba
    napisac no i przydalo by sie jakos to udowodnic a to podobno latwe.
    wiec do autora watku, prostytucja wlasna jest legalna:)
    Mozesz dawac dupy za jakie pieniadze chcesz:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 17. Data: 2006-01-28 14:12:02
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mozesz dawac dupy za jakie pieniadze chcesz:)

    Lol, zebys sie nie zdziwil...

    O fantazji inspektorow UKS/US w tej kwestii byl 3 tygodnie temu
    fajny artykul w Gazecie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2006-01-28 14:12:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > a zamierzasz odprowadzac podatki? :)

    Nie można odprowadzać podatków - wtedy państwo czerpało by korzyści z
    cudzego nierządu, a tego nie wolno ;)

  • 19. Data: 2006-01-28 14:17:10
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ok, jakiemu, dzialalnosc gospodarcza, pod co t podciagnac i jaka zalozyc
    > dzialalnosc dajac dupy?

    Wg Polskiej Klasyfikacji Działalności np.:
    "93.05.Z Działalność usługowa pozostała, gdzie indziej
    niesklasyfikowana" :)
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-01-28 14:17:20
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Co innego fantazja a co innego prawo. Glowe dam ze kazda k.... chcetnie
    zarejestrowala by sie i odprowadzala podatki zusy itp.....a to sie nieda.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344