  • 1. Data: 2002-10-14 11:47:29
    Temat: Czy podwyzka czynszu?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Już było, ale bez odpowiedzi. Proszę o pomoc!

    Czy ograniczenie zakresu świadczeń administracji wobec lokatorów bez
    zmiany wymiaru czynszu traktować można jako podwyżkę opłat (w kontekście
    Art. 4 ust. 8 Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych), jeśli lokator
    będzie zmuszony do poniesienia dodatkowych kosztów (np. opłacając daną
    usługę indywidualnie)?
    Może jakieś inne regulacje prawne mają zastosowanie w takim przypadku?
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-15 21:18:50
    Temat: Re: Czy podwyzka czynszu?
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    chyba mozna tak wyinterpretowac, ale to jest raczej moja subiektywna
    derywacja naukowa, polecam inne źródla : ustawa o wlasnosci z 1994r. tekst
    ujednolicony + KC

  • 3. Data: 2002-10-28 12:01:08
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Anonim Aboracensis z Yorku wrote:
    > chyba mozna tak wyinterpretowac, ale to jest raczej moja subiektywna
    > derywacja naukowa, polecam inne źródla : ustawa o wlasnosci z 1994r. tekst
    > ujednolicony + KC
    Ustawa o własności raczej nie ma nic do rzeczy, bo mowa o spółdzielni...
    Piotr