eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja? › Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?
    Date: Thu, 25 Nov 2010 11:20:09 +0100
    From: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?

    Witam.

    Tworzy mi sie sredniej wielkosci sklep niedaleko miejsca zamieszkania.
    Jest usytuowany tak, ze "gladki" podjazd (dla wozka) jest mozliwy
    wylacznie przez parking, na ktorym na pewno bedzie napchane aut, bo
    kazdy chce przy wejsciu stanac. A w takim wypadku trzeba bedzie po
    czterech-piecu schodkach "wjezdzac".

    Czy nie ma zadnych przepisow dot. np. podjazdow zrobionych na
    schodach/obok nich, o ktorych przestrzeganie moznaby prosic osobe
    odpowiedzialna za sklep? Znalazlem tylko cos o maksymalnym nachyleniu
    podjazdu...

    Mam zamiar to zasugerowac, bez rzucania przepisami, ale fajnie byloby
    przed rozmowa na wszelki wypadek miec jakies argumenty, jesli istnieja :)

    P.S.
    Wiem, ze zawsze moge kupowac w innym sklepie, ale:
    - nie chce sie z nimi klocic, a ladnie ich poprosic, wiec nie jest to
    kwestia "jak im chcesz zrobic na zlosc, to czemu im chcesz dac zarobic"
    - to jest zapadla wiocha i kolejny sklep jest ode mnie "troche" dalej :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]