    From: "mxmx" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy po rozprawie można wskazać nieścisłości w zeznaniach?
    Date: Wed, 25 May 2005 12:37:34 +0200
    Sender: m...@v...pl@aqm138.internetdsl.tpnet.pl

    Byłem na rozprawie sądowej, niestety jako oskarżony. Świadek, będący
    jednocześnie poszkodowanym, ale nie oskarżycielem, zeznał co miał zeznać.
    Potem mogłem zadawać mu pytania. Następnie rozprawa została przełożona na
    termin późniejszy. Niestety, dopiero później zauważyłem, że w niektórych
    zeznaniach świadka jest co najmniej nieścisłość.

    Moje pytania w związku z tym:
    1. Czy i jak mogę zwrócić sądowi uwagę na te rozbieżności w zeznaniach?
    2. Czy mogę nadal dołączać dowody do sprawy?
    3. Czy będąc oskarżonym mogę ponownie wezwać na świadka tę samą osobę, która
    świadczyła przeciwko mnie, w celu wyjaśnienia tych rozbieżności?

    Dziekuję za odpowiedzi

    --
    mxmx