  • 1. Data: 2004-05-05 10:28:08
    Temat: Czy odebranie decyzji ZUS-u przez żonę właściciela firmy jest skuteczne ?
    Od: "osk" <o...@k...chip.pl>

    Kolega prowadzi działalność gospodarczą sam nie ma osób współpracujących.
    Zus wysłał (pod jego nieobecość ) decyzję na adres mieszkania jego żony (on
    nie mieszka z żoną), która ją odebrała. Decyzja skutkuje dla niego finasowo,
    a on nie wiedząc o niej nie mógł sie odwołać.Czy czy decyzja jest skuteczna
    ?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-05-05 15:52:28
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "osk" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    finasowo,
    > a on nie wiedząc o niej nie mógł sie odwołać.Czy czy decyzja jest

    jeżeli wcześniej nie zgłosił do zus zmiany adresu ma przechlapane
    może jednak bronić się tym
    czyli oprzeć odwołanie od decyzji
    a jeśli sprawa jest u kmornika
    to może wnieść zarzuty na tytuł wykonawczy
    na podstawie: nie doręczono mi decyzji bo osoba która ją odebrała nie
    zobowiązała się mi jej oddać
    murowana obrona bo żaden listonosz tego nie zapisuje ani nie wymaga

  • 3. Data: 2004-05-05 15:53:44
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    finasowo,
    > a on nie wiedząc o niej nie mógł sie odwołać.Czy czy decyzja jest

    niech wniesie o przywrócenie terminu do złożenia odwołania

  • 4. Data: 2004-05-05 17:13:18
    Od: "osk" <o...@k...chip.pl>

    Firma, której dotyczy decyzja zawsze znajdowała się w tym samym miejscu
    znanym Zus-owi. Nie wiadomo dlaczego teraz decyzja została wysłana do żony
    kolegi, która mieszka w innym mieście. Ona podpisała się swoim imieniem i
    nazwiskiem zrobiła to odruchowo, dopiero później zobaczyła, że to nie jest
    do niej.
    Pozdr

  • 5. Data: 2004-05-05 17:44:17
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > kolegi, która mieszka w innym mieście. Ona podpisała się swoim imieniem i
    > nazwiskiem zrobiła to odruchowo, dopiero później zobaczyła, że to nie

    no to po sprawie
    masz ich jak na patelni
    muszą kierować się adresem firmy
    chyba że zadłużenie nie dotyczy firmy
    i dotyczy tylko faceta a on jest zameldowany izgłoszony do zus pod adresem
    żony
    jak będzie się coś działo zawsze można powiedzieć że się nie otrzymało tej
    decyji