    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Date: Sat, 04 Sep 2004 23:56:22 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179055139.chello.pl

    Witam,

    Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? Wg mnie jest i to bardzo. Opieram
    się na tym, co przeczytałem na http://info.onet.pl/975079,11,item.html

    No i tak - z tego wynika coś, co zupełnie kłóci się z jakąkolwiek
    logiką. Mianowicie mam złość na pana Kowalskiego, więc idę na policje i
    mówie, że p. Kowalski trzyma na dysku w komputerze pornografie
    dziecięcą. W międzyczasie gdy policja przygotowuje akcje przeciw temu
    bardzo groźnemu bandycie, ja wysyłam mu anonimowego maila ze zdjęciami
    pedofilskimi (mniejsza o to skąd je mam, bo oficjalnie to w ogóle nie
    ja, zresztą mail jest w 100% anonimowy). Kowalski odbiera maila i już ma
    go przejrzeć, gdy nagle słyszy walenie w drzwi, a chwile potem ma już w
    mieszkaniu "kominiarzy". Kowalski idzie siedzieć do więzienia za to, że
    odebrał maila, nie wiedząc nawet co w nim jest.

    Druga sytuacja. Poszedłem do Kowalskiego i wspólnie bawiliśmy sie
    internetem, wyszukując rozmaite strony :) Jedna z nich, która miała być
    stroną o Muminkach, w rzeczywistości okazała się jakąś stroną
    pedofilską. Każdy kto troche surfuje po internecie, wie, że erotyka jest
    tam wszechobecna i można ją znaleść pod każdym hasłem praktycznie (nie
    wnikamy w to, że to akurat nie erotyka tylko pedofilia). Po wyjściu od
    Kowalskiego uświadomiłem sobie, że tak jakoś coraz mniej go lubie.
    Poszedłem na policje i powiedziałem, że Kowalski trzyma na dysku
    pornografie dziecięcą. Okazało się to prawdą - policja znalazła te
    zdjęcia w Temporary Internet Files. Kowalski idzie siedzieć do więzienia
    za to, że przypadkiem otworzyła mu sie strona umieszczona przez jakiegoś
    kretyna pod hasłem "muminki" w goglach.

    Sytuacja trzecia. Kowalskiemu urodziła się córka, porobił jej troche
    zdjęć, m.in. zdjęcia w kąpieli. Niemowle jest więc nagie. Pokazał mi je,
    a potem ja poszedłem na policje i nadałem na niego. Wpada policja i
    znajdują zdjęcia nagiej 2-tygodniowej córki Kowalskiego, a Kowalski
    idzie siedzieć do więzienia za to, że chciał mieć pamiątkę.

    I tak to się po krótce przedstawia. Przecież to jest kurewski idiotyzm.
    Czy któryś z naszych wspaniałych parlamentarzystów mógłby z łaski swojej
    powiedzieć nam, użytkownikom internetu, jak mają się ustrzec
    pedofilskiej strony pod hasłem "muminki", czy też odebrania maila z
    takowymi zdjęciami wysłanego przez jakiegoś kretyna który nas nie lubi?
    (a może to być zwykły spam przecież) Kontrolowanie tego jest w
    rzeczywistości niemożliwe i może się okazać, że każdy z nas wkrótce
    stanie sie przestępcą. Nieświadomie i niewinnie.

    Co z tym zrobić? Przestać używać komputera, czy powystrzelać idiotów
    ustanawiających takie kretyńskie prawa?
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl