  • 1. Data: 2002-10-22 08:40:28
    Temat: Czy mozna zabronic dziadkom kontaktow z wnukami?
    Od: X o r e h t <x...@n...spam.megapolis.pl>

    Witam!
    Pytanie jak w temacie. Chodzi oczywiscie o sadowy zakaz. Zdaje sobie
    sprawe, ze to nie stany, ale zapytac zawsze warto. Moze jednak ...
    Dokladniej wyglada to tak, ze dziecko mieszka z matka, a matka jest pod
    strasznym wplywem swojej matki, ktora to jest z kolei "psychicznie chora"
    (wiadomo o co chodzi). Ma bardzo zly wplyw na dziecko. Zreszta na swoja
    corke tez. Generalnie jest tak, ze ani matka, ani nasze dziecko nie moga
    kiwnac malym palcem w bucie bez aprobaty mojej tesciowej. Ogolnie jest
    strasznie. Terror kompletny :( . Dogadam sie w jakiejs kwestii z zona (juz
    niedlugo byla), jest ok, ale po jej rozmowie ze swoja matka wszystko jest
    nieaktualne i znow jestesmy w punkcie wyjscia. Dziecko to juz wogole nie ma
    swojego zdania w niczym. Boi sie o czymkolwiek zadecydowac samo, nawet gdy
    uswiadamia sie mu, ze moze to zrobic i nie poniesie zadnych konsekwencji.
    Nie licze na to, ze mozna uzyskac sadowy zakaz, ale moze ktos bedzie mial
    jakis inny pomysl. A moze jednak?
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 2. Data: 2002-10-22 08:48:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X o r e h t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...59.201
    .25...

    > Nie licze na to, ze mozna uzyskac sadowy zakaz, ale moze ktos bedzie mial

    to źle ,że nie liczysz i bywały sprawy gdzie nie zezwalało sie na kontakty z
    dziadkami ...w historii sądu są takie sprawy...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-22 09:25:41
    Od: X o r e h t <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > to Lle ,ze nie liczysz i bywaly sprawy gdzie nie zezwalalo sie na
    > kontakty z dziadkami ...w historii sądu są takie sprawy...

    To mile zaskoczenie.
    No dobra, ale jak sie do tego zabrac?
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 4. Data: 2002-10-22 13:55:21
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X o r e h t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > To mile zaskoczenie.
    > No dobra, ale jak sie do tego zabrac?

    nie wiem czy takie miłe...bo sytuacja jest hmm zastanawiam sie juz od
    godziny jak to wyegzekwować będziesz umiał na terenie tego samego
    mieszkania? i tu jest problem...
    Samo postanowienie mogłoby zostać wydane na Twój i żony wniosek,że kontakty
    takie ujemnie wplywają na rozwój i wychowanie dziecka ale co dalej ?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-22 13:58:07
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap3l52$cto$...@a...dialog.net.pl...
    A pondto czytając to co napisałeś to tam jest inny problem nietyle babci jak
    twojej żony...

    Sandra

  • 6. Data: 2002-10-22 14:45:20
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > A pondto czytając to co napisaleś to tam jest inny problem nietyle
    > babci jak twojej zony...

    Zona z dzieckiem mieszka w jednym mieszkaniu, tesciowie w innym, ja w
    jeszcze innym.
    Wiem, ze problem bardziej dotyczy zony, ale zonie nie odbiore dziecka oraz
    nie zabronie kontaktowac sie z matka. Jedyne co moge, to ratowac dziecko.
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 7. Data: 2002-10-22 15:13:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > nie zabronie kontaktowac sie z matka. Jedyne co moge, to ratowac dziecko.

    zgadza się ale jak chcesz to uczynić? skoro żona będzie akceptowała wizyty?
    jakąs nie widze w tym rozwiązania chyba ze
    wladza bezposrednia przysługiwałaby Tobie i Ty wniósłbys o zakaz widywania
    sie z Babcią ...w innym wypadku nie widze wyjścia kiedy żona stanie temu na
    drodze...a z twojej informacji wyczytałam i wywnioskowałam,ze mogą dzisiaj
    sie o cos tam posprzeczać a jutro sie tak spotkają i nie będą patrzyły na
    dobro dziecka...bo są jedna i druga nieświadoma jak krzywdzą dziecko swoimi
    zachowaniami...
    jeśli sie w swoich wnioskach myle to sprostuj je...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-10-23 07:30:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "X o r e h t" <x...@n...spam.megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Pytanie jak w temacie. Chodzi oczywiscie o sadowy zakaz. Zdaje sobie
    <ciah>

    Wygląda to prawie jak scenariusz do filmu "Tato".

    Leszek

  • 9. Data: 2002-10-23 09:00:25
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > zgadza sie ale jak chcesz to uczynic? skoro zona bedzie akceptowala
    > wizyty? jakąs nie widze w tym rozwiązania chyba ze
    > wladza bezposrednia przyslugiwalaby Tobie i Ty wnióslbys o zakaz
    > widywania sie z Babcią ...w innym wypadku nie widze wyjścia kiedy zona
    > stanie temu na drodze...a z twojej informacji wyczytalam i
    > wywnioskowalam,ze mogą dzisiaj sie o cos tam posprzeczac a jutro sie
    > tak spotkają i nie bedą patrzyly na dobro dziecka...bo są jedna i
    > druga nieświadoma jak krzywdzą dziecko swoimi zachowaniami...
    > jeśli sie w swoich wnioskach myle to sprostuj je...

    Niestety nie mylisz sie :(
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t