  • 1. Data: 2002-11-12 20:48:04
    Temat: Czy mozna w dowodzie miec bez domny??
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    Lub cos podobnego??
    Albo bez stalego adresu zamieszkania??
    Nie dlugo bede musial wyrobic dowod a nei che mi sie biegac i wydawac $$ za
    kazdym rzem jak sie przesiedle ;/. Z gory thx

    --
    Pozdrawiam
    upgreaded soft v 0.1 with mietofkas support and more exiting posts.
    howuser&userid=4860928

  • 2. Data: 2002-11-13 14:20:00
    Temat: Re: Czy mozna w dowodzie miec bez domny??
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Użytkownik "N30" <n...@h...sk.no.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > kazdym rzem jak sie przesiedle ;/. Z gory thx

    albo zeby miec DG i bezdomny w dowodzie

    podobno obowiazek meldunkowy jes jesli w jakims miejscu zamieszkuje sie
    dluzej niz 3 dni

    a jak ja jestem jeden dzien w Poznaniu, drugi w Warszawie, trzeci w
    Poznaniu, czwarty w Warszawie itd?????