  • 1. Data: 2007-03-19 19:24:27
    Temat: Czy można się o to pytać?
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    staram się o specjalistyczne usługi opiekuńcze w Osrodku pomocy rodzinie.
    Pierwsza decyzja była odmowna, odwołalam się do kolegium odwoławczego,
    wygrałam, decyzja została uchylona i wróciła sprawa do OPSu.
    I dziś otrzymuję z OPSu 3 pisma, nie jestem adresatem, pisma są "do
    wiadomości".
    1. Do Fundacji Synapsis z prośbą o wydanie opinii nt poziomu intelektualnego
    dziecka
    2. Do poradni psychologiczno-pedagogicznej
    - z zapytaniem, czy dziecko było diagnozowane pod kątem poziomu inteligencji a
    jesli tak, to żeby im przesłac opinię
    - z zapytaniem, czy dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
    - z jakiej pomocy i w jakim wymiarze uczęszcza w poradni
    3, Do.... hehehe, Polskiego Związku Głuchych czy poradnia obejmuje go pomocą,
    gdyż zglosiłam, że nie zatrudniają oni kardy przygotowanej do pracy z
    autystami i odmowili mi pomocy

    Piszą też, że proszą o natychmiastową odpowiedź, gdyż są to dokumenty
    niezbędne w zwiazku z prowadzonym postepowaniem

    Nosz.... Ja rozumiem, że oni się pytają, czy w jakiejś placówce są jakieś
    zajęcia, ale jakim prawem pytają się o poziom intelektualny mojego dziecka?
    Jakim prawem przetwarzają moje dane i dane mojego dziecka?
    Nigdy nie wyrażałam zgody, żeby MOPR zadawał takie pytania wmoim imieniu i o
    stan mojego dziecka, tym bardziej, ze wg mnie nie ma to nic wspolnego ze
    sprawą!