  • 1. Data: 2004-01-07 08:03:04
    Temat: Czy można pozwać ZUS ?
    Od: "Henryk" <h...@g...pl>

    Od 3 -lat pracuję, nie wybrałem do tej pory OFE (II filar), a w tym roku
    dowiedziałem się przypadkiem, że powinnienem go wybrać sam bo inaczej ZUS mi
    przydzieli w drodze losowania. Jednak żadnej informacji o losowaniu nie
    otrzymałem.
    Czy moge się zatem domagać od ZUS uzupełnienia składki do OFE za
    przepracowane lata wraz z odsetkami ?

    Pozdrawiam

    Henryk

  • 2. Data: 2004-01-07 12:52:46
    Temat: Re: Czy można pozwać ZUS ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Henryk" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym się najpierw upewnił, co się stało z Twoimi pieniędzmi. Bo być może
    wybrali Ci jakiś OFE tylko Ciebie o dokonanym wyborze nie powiadomili.

  • 3. Data: 2004-01-07 14:19:46
    Od: "Henryk" <h...@g...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Henryk" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja bym się najpierw upewnił, co się stało z Twoimi pieniędzmi. Bo być może
    > wybrali Ci jakiś OFE tylko Ciebie o dokonanym wyborze nie powiadomili.

    Odp. Nic mi nie wybrali . Bo sprawdzałem.......

    ..... czy mam jakieś szanse wygrać.......

  • 4. Data: 2004-01-07 14:59:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004 13:52:46 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Ja bym się najpierw upewnił, co się stało z Twoimi pieniędzmi. Bo być może
    >wybrali Ci jakiś OFE tylko Ciebie o dokonanym wyborze nie powiadomili.
    A co sie dzieje jezeli ZUS wylosowal OFE, OFE przyslal umowe do
    podpisu ale umowa wyladowala w koszu czy na innej polce i nie zostala
    podpisana? Czy ZUS przekazuje pieniadze do OFE czy one znikaja ;) ?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl