  • 1. Data: 2002-11-12 12:04:54
    Temat: Czy mozliwe jest uzyskanie meldunku na podstawie zasiedzenia?
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    Witam!
    Pytanie jak w temacie.
    A dok?adniej:
    Mieszkanie jest moje. Ja mam w nim meldunek oczywi?cie. Mieszka w nim moja
    ?ona z naszym dzieckiem. Dziecko ma tam meldunek. ?ona nie ma. ?ona mieszka
    w nim od 10 lat (ca?y czas bez meldunku). Mieszkanie nie jast nasz?
    wspólnot? maj?tkow? - jest wy??cznie moje, i oczywi?cie jest w?asno?ciowe.
    No i pytanie:
    Czy ?ona mo?e w jakikolwiek sposób uzyska? w tym mieszkaniu meldunek bez
    mojej zgody? Obi?o mi si? gdzie? o uszy, ?e jest to mo?liwe na podstawie
    zasiedzenia czy czego? takiego. Szybka pomoc potrzebna. plissssss!!!
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t