    From: "Egon" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mogę złożyć wtedy wniosek o ściganie?
    Date: Tue, 10 Nov 2009 11:49:01 +0100

    Na sprawie rozwodowej jestem jako świadek.
    Okazało się, ze został ukradziony na kilka dni telefon mojej znajomej (jest pozwaną)
    Telefon ukradł / zabrał bez pozwolenia jej mąż i pozyskana została informacja
    jaką adwokaci powoda przekazali Sądowi - to kilkanaście smsów odczytanych z telefonu.

    Moim zadaniem doszło do naruszenia Art. 267. § 1 K.K.
    Czy występując na tym procesie jako świadek mogę złożyć wtedy wniosek
    o ściganie przestępstwa, do którego moim zdaniem doszło?

    Uprzejmie proszę o informację zwrotną.

    Wiem kto ukradł telefon, wiem, że pozyskał informację dla niego nie przeznaczoną.
    Ta informacja jest teraz "dowodem" ale pozyskana została przez osobę, do której nie
    była przeznaczona.