  • 1. Data: 2010-03-24 19:58:11
    Temat: Czy mogę sprzedać nieprzerejestrowany samochód?
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    Kupiłem samochód, opłaciłem PCC ale potrzebuję gotówkę. Czy żeby go
    sprzedać muszę go rejestrować na siebie? Auto kupione w styczniu tego roku.

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-03-24 20:33:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojtas w <news:hodqsj$mhr$1@inews.gazeta.pl>:

    > Kupiłem samochód, opłaciłem PCC ale potrzebuję gotówkę. Czy żeby go
    > sprzedać muszę go rejestrować na siebie? Auto kupione w styczniu tego roku.

    Jeśli ktoś kupi takie (ja kupiłem), to jakim masz problem -- oprócz podatku
    dochodowego wg skali. OIMW to nie ma kary za niedopełnienie obowiązku
    rejestracji pojazdu w ciągu 30 dni od nabycia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-03-25 09:49:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.03.2010 21:33), 'Tom N' wrote:

    > Jeśli ktoś kupi takie (ja kupiłem), to jakim masz problem -- oprócz podatku
    > dochodowego wg skali. OIMW to nie ma kary za niedopełnienie obowiązku
    > rejestracji pojazdu w ciągu 30 dni od nabycia.

    Też taki kupiłem, nie miałem żadnego problemu z nim oprócz tego że
    musiałem pójść do rejestracji z całą historią umów sprzedaży (nie tylko
    poprzedniemu właścicielowi ale i kilku wcześniejszym nie chciało się
    przerejestrować).

    p. m.