    From: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mogę...?
    Date: Fri, 20 Jun 2008 09:45:07 +0200

    Witam,

    Jakiś czas temu, po kilkunastu latach, "odezwała" się
    Pani komornik z zapytaniem czy nadal mam "ochotę"
    na ściganie mojej exmałżonki za zaległe na dzieci alimenty.
    Znając (mylnie) sytuację mojej ex poszedłem do Pani
    komornik i napisałem i podpisałem rezygnację
    z dalszego_bezskutecznego (jak dotychczas) "ścigania"
    mojej ex za te alimentacyjne długi. Po prostu, sądziłem,
    że nadal, tak jak przedtem, jest zwykłym pasożytem,
    bez stałego źródła utrzymania, że wszelkie próby ściągnięcia
    od niej tych długów nie ma jakiegokolwiek sensu.
    W chwili obecnej, po przemyśleniu
    ( i zobaczeniu jej w pięknym BMW <-> odezwała się zawiść?)
    chciałbym zmienić swoją poprzednią decyzję. Moje pytanie
    brzmi - czy mogę wznowić_reaktywować ściąganie (niemałych!)
    alimentacyjnych długów?

    Z góry dziękuję za rzeczowe i fachowe odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "...czasy są ciężkie, kobiety drogie, a dzieci łatwe