  • 1. Data: 2005-11-05 21:34:47
    Temat: Czy mnie wsadzą za to...
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    A konktetnie za koszulke, ktora na plecach, na wysokości 164cm będzie
    miała linie poziomą, poniżej której bądzie strzałka skierowana w dół,
    kończąca sie w okolicy pośladków, wraz z napisem rozpoczynającym się
    przy linii poziomej: "tylko dotąd sięga mi IV Rzeczypospolita"
    a ponad linią będzie napis: "A tutaj mam wolne od kaczyzmu..."

    Ile i za co, jeżeli już by wsadzali.

    MZ

  • 2. Data: 2005-11-05 21:51:37
    Temat: Re: Czy mnie wsadzą za to...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
> [...]
    > przy linii poziomej: "tylko dotąd sięga mi IV Rzeczypospolita"
    > a ponad linią będzie napis: "A tutaj mam wolne od kaczyzmu..."

    Nie wsadzą, bo nasz kraj wciąż nazywa się Rzeczpospolita Polska a nie IV
    czy XIV czy XXIV Rzeczpospolita. Po drugie, pomysł masz niezły a projekt
    wrzuć do butk.pl i napewno sporo osób go kupi :D

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-11-05 21:55:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    scream napisał(a):
    > wrzuć do butk.pl i napewno sporo osób go kupi :D

    butik.pl

    przepraszam za pomyłkę
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-11-05 21:59:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    mariposa doux napisał(a):
    > nie ma juz butik.pl
    >
    > niemcy kupili...

    no to koszulki.com :) albo cos pokrewnego

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-11-05 22:02:02
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    ________________
    Koty, koteczki, kociaki, kocurki .. http://miniurl.pl/canadiansphynx

  • 6. Data: 2005-11-05 22:35:58
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy linii poziomej: "tylko dotąd sięga mi IV Rzeczypospolita"
    > a ponad linią będzie napis: "A tutaj mam wolne od kaczyzmu..."

    Jeśli Cię wsadzą to będziesz pierwszym więźniem politycznym IV RP. W V RP
    masz zapewnione ordery, wysokie stanowiska (może prezydent), przywileje.
    Cholera, już Ci zaczynam zazdrościć.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 7. Data: 2005-11-05 23:21:05
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał:

    > "tylko dotąd sięga mi IV Rzeczypospolita"
    > a ponad linią będzie napis: "A tutaj mam wolne od kaczyzmu..."
    > Ile i za co, jeżeli już by wsadzali.

    Nie wsadzą. IV Rzeczpospolita nie jest nazwą własną kraju a wyraz *kaczyzm*
    nie określa jednoznacznie Prezydenta RP, podlegającego ochronie. Aby do
    końca utemperować kły ewentualnym apostołom nowoładu i moralności, zamiast
    IV Rzeczpospolita napisz IV Najjaśniejsza i mogą Cię cmoknąć, gdzie
    strzałka wskazuje. ;P

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Jestem najgłębiej przekonany, że jedynym rozwiązaniem jest solidaryzm

  • 8. Data: 2005-11-06 00:11:15
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

> [...]
    > linii poziomej: "tylko dotąd sięga mi IV Rzeczypospolita"
    > a ponad linią będzie napis: "A tutaj mam wolne od kaczyzmu..."

    Nie kokietuj. Wiedziales, ze nie wsadza. Chciales sie po prostu popisac
    pomyslem na koszulke. Ot co.
    Yawn

  • 9. Data: 2005-11-06 01:28:44
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Nie kokietuj. Wiedziales, ze nie wsadza. Chciales sie po prostu popisac
    > pomyslem na koszulke. Ot co.
    > Yawn

    mnie sie on podoba, poprosze jedna!

  • 10. Data: 2005-11-06 05:06:58
    Temat: Re: Czy mnie wsadza za to...
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    gdzie moge kupic ta koszulke i kiedy?zamawiam dwie