  • 1. Data: 2006-03-11 15:47:12
    Temat: Czy miałem obowiązek
    Od: "daneek" <w...@p...onet.pl>

    Panowie ze straży miejskiej przyczepili się, że psa nie trzymam na smyczy i
    poprosili o podanie danch personalnych. Sami nie okazali legitymacji służbowej.
    Czy miałem taki obowiązek? A czy na dodatek musiałem podawać swój stan
    majątkowy, bo o to też się wypytywali. Gdy chciałem odjść użyli siły szarpiąc
    mnie za kurtkę.

  • 2. Data: 2006-03-11 16:02:56
    Temat: Re: Czy miałem obowiązek
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    daneek wrote:
    > Panowie ze straży miejskiej przyczepili się, że psa nie trzymam na smyczy i
    > poprosili o podanie danch personalnych.
    Pies ma być na smyczy.

    Sami nie okazali legitymacji służbowej.
    A poprosiłeś o okazanie?
    > Czy miałem taki obowiązek?
    Tak
    > A czy na dodatek musiałem podawać swój stan
    > majątkowy, bo o to też się wypytywali.
    Nie.

    > Gdy chciałem odjść użyli siły szarpiąc
    > mnie za kurtkę.

    Ciesz się, że się nie skończyło w sądzie. Równie dobrze razem z psem
    mogi cię zapuszkować.

  • 3. Data: 2006-03-11 16:35:29
    Od: "daneek" <w...@p...onet.pl>

    > Witek wrote:
    > Pies ma być na smyczy.
    O tym to ja wiem, ale powiedz to psu. Jak jest na smyczy nie chce się załatwić

    > Ciesz się, że się nie skończyło w sądzie. Równie dobrze razem z psem
    > mogi cię zapuszkować.
    A uważasz, że mi podarowali? A z tym puszkowaniem to chyba przesadziłeś.
    Dla mnie to są łobuzy i wyrwigrosze.

  • 4. Data: 2006-03-11 16:51:09
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "daneek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy miałem taki obowiązek? A czy na dodatek musiałem podawać swój stan
    > majątkowy, bo o to też się wypytywali. Gdy chciałem odjść użyli siły

    pies musi byc na smyczy,
    jezeli byli to straznicy umundurowani (a zapewne tak) to nie musze sie
    wylegitymowac, dopiero jezeli tego zazadasz.
    mogli sie wypytywac o stan majatku by ustalic odpowiednia kwote mandatu.

    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2006-03-11 16:54:10
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 5:51 PM, pit. wrote:

    > mogli sie wypytywac o stan majatku by ustalic odpowiednia kwote mandatu.

    Rotfl!!! Bezdomny dostał by pouczenie a Bill Gates mandat na 2 mln
    dolarów? HAHAHA a gdzie ustawowy cennik za poszczególne wykroczenia?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 6. Data: 2006-03-11 17:13:32
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 11.03.2006 Michał "Kaczor" Niemczak <k...@N...atn.pl> napisał/a:

    > Rotfl!!! Bezdomny dostał by pouczenie a Bill Gates mandat na 2 mln
    > dolarów? HAHAHA a gdzie ustawowy cennik za poszczególne wykroczenia?

    Taki system istnieje bodajze w Finlandii i ma swoje zle i dobre strony.
    Jednak faktem jest, ze w Polsce mandaty wystawia sie wobec taryfikatora.

    --
    Tomasz Trystula

  • 7. Data: 2006-03-11 17:16:41
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:duuvah$7pi$1@news.onet.pl...

    > Rotfl!!! Bezdomny dostał by pouczenie a Bill Gates mandat na 2 mln
    > dolarów? HAHAHA a gdzie ustawowy cennik za poszczególne wykroczenia?

    nie. bezdomny dostalby pouczenie albo mandat 10 zl a Gates dostalby 200.
    Zamiast sie cieszyc,ze obnizaja niemajetnym plujesz sie nie wiedziec po co.

  • 8. Data: 2006-03-11 17:31:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    daneek wrote:
    > Panowie ze straży miejskiej przyczepili się, że psa nie trzymam na smyczy i

    I słusznie.

    > poprosili o podanie danch personalnych. Sami nie okazali legitymacji służbowej.

    A poprosiłeś?

    > Czy miałem taki obowiązek? A czy na dodatek musiałem podawać swój stan

    Prowadzić psa na smyczy? Tak. Wylegitymować się? Tak. Sprzątać g*.*no po
    swoim psie? TAK!

    > majątkowy, bo o to też się wypytywali.

    Żeby sąd mógł rozsądną grzywnę wlepić.

    > Gdy chciałem odjść użyli siły szarpiąc
    > mnie za kurtkę.

    Chciałeś zwiać.

  • 9. Data: 2006-03-11 17:31:41
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 6:16 PM, Maverick31 wrote:

    > nie. bezdomny dostalby pouczenie albo mandat 10 zl a Gates dostalby 200.
    > Zamiast sie cieszyc,ze obnizaja niemajetnym plujesz sie nie wiedziec po co.

    Ja się nie pluję tylko stwierdzam absurd tego, co napisał przedpiśca. W
    myśl tego np. policja wlepi inny mandat kierowcy malucha a inny kierowcy
    mesia (za to samo wykroczenie) a taryfikatory mają po to, aby sobie
    poczytać dla rozrywki?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 10. Data: 2006-03-11 17:34:49
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    napisał w wiadomości news:duv1gt$dpv$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Kaczor
    > --
    > Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy

    ha, tylko taryfikator nie okresla sztywno kwot!
    bo za to samo wykroczenie mozna dostac np. albo 100 albo 200 zl.
    i zebys wiedzial, ze czesto np. policjant odstepuje od ukarania mandatem
    biedaczka z malucha
    a temu z merca wlepia najwyzszy mozliwy mandat.

    pit.