  • 91. Data: 2006-07-18 17:30:26
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hkbvo3-7av.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > A jak sprawdzana jest znajomość tych przepisów tych "kierowców" co parę
    > lat temu odbębnili egzamin?
    Nie zbaczaj. Rowerzystom nie sprawdza się wszak w ogóle. A nuby maja prawo
    jeździć po tych samych drogach, po których inni mogą tylko po egzaminie.

    Ano widzisz.

    Jotte

  • 92. Data: 2006-07-18 17:39:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9j1a0$c3$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#> pisze:

    > granica o której myślisz nie ma znaczenia
    Ma, jeśli myślisz o tej, o której ja myślę.

    > nie zadziałało światło stopu
    A rowerzysta nie zachował odpowiedniej odległosci od poprzedzającego
    pojazdu.

    > rowerzysta został oślepiony
    Udowodnić by trzeba (złe ustawienie świateł?).

    Słuchaj, nie wiem co chcesz udowodnić ale to bez sensu. Nie zadziałanie
    stopu, oślepienie itp. to wszystko dotyczy każdego uczestnika ruchu
    drogowego, nie tylko kolarza. Wątpliwa jest dla mnie zasadność prowadzenia
    takich dywagacji pozwól więc, że z nich - z całym szacunkiem dla Ciebie -
    zrezygnuję.

    Jotte

  • 93. Data: 2006-07-18 20:14:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Ma, jeśli myślisz o tej, o której ja myślę.

    nie ma

    > A rowerzysta nie zachował odpowiedniej odległosci od poprzedzającego
    > pojazdu.

    nie ma znaczenia, nie ma jego wyłącznej winy

    > Udowodnić by trzeba (złe ustawienie świateł?).

    zostaw w tej chwili dowody, mowa o pewnym stanie faktycznym

    > Słuchaj, nie wiem co chcesz udowodnić ale to bez sensu. Nie zadziałanie
    > stopu, oślepienie itp. to wszystko dotyczy każdego uczestnika ruchu
    > drogowego, nie tylko kolarza.

    tak, tylko zasada odpowiedzialności jest inna
    przeczytałeś choć przepis o którym dyskutujemy?

    KG

  • 94. Data: 2006-07-18 20:24:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9jfis$oh9$2@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > przeczytałeś choć przepis o którym dyskutujemy?
    Tak, mimo to nie wiem, do czego go odnosisz i o co Ci biega.
    Przecież to kwestia zupełnie offtopiczna.
    Prosiłem o jakiś przykład sytuacyjny, rzuciłeś coś zupełnie hasłowo, bez
    jakiegokolwiek komentarza, mam się domyślać czego chcesz dowieść?
    Przepraszam Cię, ale nie chce mi się.

    Jotte

  • 95. Data: 2006-07-18 20:28:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 lipca 2006 21:28
    (autor Negatyw
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e9gojp$cqn$2@sunflower.man.poznan.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zarówno tych jeżdżących rozważnie jak i tych pędzących na oślep?

    Pierwsza grupa nie istnieje.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 96. Data: 2006-07-18 20:30:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 lipca 2006 17:27
    (autor Negatyw
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e9iujj$kdc$3@sunflower.man.poznan.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Co można olać? To, że policjant wlepi mandat za złamanie tego właśnie
    > kodeksu?
    > :)))

    Mhm. Skoro chce wlepiać mandat na mocy nieistniejącego kodeksu, to ja bym
    dzwonił na komendę, że pijany/naćpany/bezmózgi gość w mundurze policjanta
    mnie zaczepia.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 97. Data: 2006-07-18 20:42:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > Nie zbaczaj.

    Nie zbaczam.

    > Rowerzystom nie sprawdza się wszak w ogóle. A nuby maja
    > prawo jeździć po tych samych drogach, po których inni mogą tylko po
    > egzaminie.

    No to w takim razie kierowcy ciężarówek mają większe prawa do
    korzystania z dróg i kierowcy osobowych powinni w ogóle z dróg
    publicznych zniknąć, bo taki kierowca osobówki miał umiejętności
    sprawdzane raz, a kierujący ciężarowym - dwa razy.

    > Ano widzisz.

    Sam widzisz - kierujący rowerami i samochodami są tak samo traktowani.

  • 98. Data: 2006-07-18 20:45:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > A ja widziałem ostatnio jak rowerzysta dostawał mandat za przejechanie
    > rowerem po przejściu :)

    I tyle jeśli chodzi o rzekome "ulgowe" traktowanie rowerzystów...
    Przejedzie sobie spokojnie przejściem - mandat. A dresa wyprzedzającego
    rowerzystę w mieście, przy teoretycznym limicie 50km/h, z prędkością
    "marnych" 70km/h i w odległości 15cm jakoś nikt nie łapie.

  • 99. Data: 2006-07-18 21:22:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:omtvo3-6j.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze: