    From: ant <a...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mam prawo żądać paragonu/faktury?
    Date: Wed, 12 Nov 2008 17:13:45 +0100

    Witam,

    temat Allegro, chcą ode mnie 25zł i straszą sądem. Dałem im już delikatnie
    do zrozumienia (zanim mnie straszyli sądem), że nie przelewam nigdzie
    pieniędzy tylko dlatego, że ktoś/jakiś automat prosi/każe mi to zrobić
    w mailu. Przelewam pieniądze na podstawie rachunków/faktur w formie
    papierowej bądź elektronicznej.

    A oni zamiast mi wyslać rachunek, wysłali mi przedsądowe wezwanie
    do zapłaty. No czyż nie LOL? Jaki oni klienta traktują?

    Mogę od nich żądać tego paragonu?