  • 1. Data: 2005-01-03 11:02:54
    Temat: Zameldowanie
    Od: Piegus <n...@g...pl>

    Witam,

    Moja sytuacja wygląda tak, że od kilku lat nie jestem nigdzie
    zameldowana i teraz chciałabym wyrobić dowód. Wiem, że dowód można
    wyrobić z "pustym miejscem" zameldowania, ale czy w tym momencie będę
    się mogła ubezpieczyć np. w PZU nie mając zameldowania w dowodzie?

    Druga sytuacja - melduję się na tymczasowo u kogoś. Czy na dowodzie
    osobistym jest nappisane, że jest to meldnek tymczasowy?

    --
    s.

  • 2. Data: 2005-01-03 20:00:41
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Piegus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Druga sytuacja - melduję się na tymczasowo u kogoś. Czy na dowodzie
    > osobistym jest nappisane, że jest to meldnek tymczasowy?

    Brak zameldowania utrudnia wiele czynności urzędowych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net