  • 1. Data: 2005-01-03 10:54:54
    Temat: czy bezrobotny moze uniknać płacenia madatu
    Od: "KALI" <t...@w...pl>

    Witam mam do zaplacenia mandat ale aktualnie jestem bezrobotny. Słyszałem ze
    jako bezrobotny moge wystapić z wnioskiem do Urzędu Skarbowego i nie bede
    musial płacic czy jest taka mozliwość?

  • 2. Data: 2005-01-03 19:38:55
    Temat: Re: czy bezrobotny moze uniknać płacenia madatu
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "KALI" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > jako bezrobotny moge wystapić z wnioskiem do Urzędu Skarbowego i nie bede

    Tak, jako bezrobotny nie musisz płacić mandatów.
    Ponadto możesz kraść, wyłudzać kredyty i oszukiwać ludzi.
    I wcale nie musisz przestrzegać prawa.