  • Data: 2004-08-01 08:22:39
    Temat: Czy kradzież zdjęć jest karalna?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest taka sytuacja. Mja była szefowa nie chce mi wydac zdjęć, które u niej
    robiłem. Nie byłam zatrudniony na umowę o pracę, a jedynie o dzieło. Zgodnie
    ze wszystkimi informacjami, jakie znalazłem, takich zdjęć nie można
    traktowac jako "pracownicze" w rozumieniu ustawu o ochronie praw autorskich.
    Płaciła mi jedynie za zdjęcia opublikowane, a reszty nie chce mi oddać ani
    za nie zapłacić.
    Czy można jej teraz coś zrobić?
    AS