  • 1. Data: 2004-01-06 15:30:36
    Temat: Czy komornik może wejść na współwłaśność........??
    Od: "PJAY" <p...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanie do Grupowiczów.
    Mam syna którego dług ( trochę ponad 2.000 spornego długu toczą się
    wyjaśnienia z właścicielem wierzytelnści co do jej wysokości wg syna jest to
    niecały 1.000 zł.....) został zgłoszony do firmy windykacyjnej ( Ona
    zgłosiła wniosek do komornika sądu rejonowego o wszczęcie egzekucji oraz
    ustalenie majątku dłuznika) Jedynym majątkiem jak posiada mój syn jest
    współwłasnośc na samochodzie ( auto wartę ok 40.000 zł) wraz ze mną ( jest
    drugim właścicielem Pierwszy w dowodzie rejestracyjnym jestem wpisany ja) z
    tąd pytanie czy komornik może wejśc mi na samochód........?? ew, jak by to
    wyglądało?
    Poza tym pisma z firmy windykacyjnej przychodzą na zły adres mój syn już tu
    nie mieszka........

    Czekam na odpowiedź

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam grupowiczów