  • 1. Data: 2004-01-06 13:24:44
    Temat: Odszkodowanie z T.U.R WARTA
    Od: "Joan" <j...@w...pl>

    Moje auto zostało uszkodzone w wyniku stłuczki z innym pojazdem.
    Kierowca inego pojazdu napisał w T.U.R. WARTA oświadczenie o tym,
    że szkoda wynikła z jego winy.
    Więc naprawa mojego auta odbędzie się na koszt polisy OC delikwenta.
    Ale jest problem.
    W moim aucie uszkodzeniu uległ zdrzerzak oraz część nadwozia do której ten
    zderzak jest mocowany.
    Rzeczoznawca z T.U.R. WARTA określił , że w mym aucie wystarczy
    poszpachlować , zamalować
    i auto będzie jak nowe.
    Trudno mi się z tym zgodzić , gdyż auto ma dopiero 2 lata.
    Uważam, że zderzak powinien być wymieniony na nowy.
    Niestety T.U.R. WARTA utrzymuje, że zderzak to tylko ozdoba,
    i nie stanowi o bezpieczeństwie pasażerów jaki i innych uczestników ruchu.
    Ręcę opadają.
    Napisałem odwołanie od opinii rzeczoznawcy.
    A T.U.R. WARTA dalej swoje.
    Co robić ?

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-01-06 14:25:44
    Temat: Re: Odszkodowanie z T.U.R WARTA
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "Joan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ręcę opadają.
    > Napisałem odwołanie od opinii rzeczoznawcy.

    jesli jest to niewielkie uszkodzenieto nie ma co robic z igly widly.. nowy
    zderzak jak ci przyznaja to tez trzeba pomalowac , poszpachlowac itp.. wiec
    wszystko zalezy od rodzaju uszkodzenia..... ale tlumaczenie ze zderzak to
    ozdoba itp jest niepowazne jako argument.. argumentem powinno byc jak
    najlepsze adekwatne do uszkodzenia wybranie technologi naprawy.. ( naprawa
    poprzez wymiane czy naprawa renowacyjna)...