    From: p...@p...e.pl (Rafał Sitkowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy klient ma prawa do plików nadających się do edycji ?
    Date: 20 Feb 2002 22:42:25 -0800

    Czy składając i drukując klientowi katalog jego produktów jestem
    zobowiązany oddać mu:
    1.plik nadający się do edycji,
    2.klisze z których drukowałem?
    Szczegóły dot. zamówienia
    1. Zdjęcia oraz przetłumaczony tekst dostarczył klient.
    2. Katalog tworzyłem na podstawie jego anglojęzycznego odpowiednika.
    3. Zamówienie zawiera sformułowanie "zamawiam skład i druk katalogu
    ..."
    4. Na katalogu istnieje podpis "Katalog wykonany przez (moja firma)",
    ale też (c) 2001 (ich firma)

    Pozdrawiam
    Rafał Sitkowski