  • 11. Data: 2006-05-11 06:30:26
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-11 08:03, osobnik jaQbek stwierdził, iż:
    > Więc uważasz, że kasjerka nie wprowadziła klientki świadomie w błąd ?

    Hanka Ci to już wyjaśniła. Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-05-11 07:07:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.05.2006 jaQbek <j...@s...eu> napisał/a:
    > Więc uważasz, że kasjerka nie wprowadziła klientki świadomie w błąd ?

    A dlaczego uważasz, że ją ŚWIADOMIE w błąd wprowadziła?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2006-05-11 07:59:19
    Od: "Joten" <j...@j...joten>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy sprzedawca Cie oszukuje sprzedajac Ci to co chcesz?

    Nie, ale w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta - zwlaszcza, jesli jest
    nim malo zamozny emeryt - o mozliwosci zakupu tanszej alternatywy.

    Coz, tak to juz jest z monopolistami...

    --
    J.

  • 14. Data: 2006-05-11 08:04:47
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >świadome wprowadzenie
    > kogoś w błąd lub wyzyskanie czyjegoś błędu dla własnej korzyści

    Abstrahujac od problemu (IMHO ze strony kasjerki zadnego oszustwa nie bylo),
    to oszukiwac (w sensie KK) mozna nie tylko dla wlasnej korzysci. (art 115
    par 4 "
    Korzyścią majątkową lub osobistą jest korzyść zarówno dla siebie, jak i dla
    kogo innego.)

    Pozdrawiam

    SDD

  • 15. Data: 2006-05-11 08:25:03
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuscila sie oszustwa ?
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl>

    Jesli jechala pierwsza klasa to raczej malo zamozna nie jest ;).
    Zreszta informacje o promocjach sa wywieszone, a zawsze mozna sie
    jeszcze dopytac w kasie. Ignorantia iuris nocet.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 16. Data: 2006-05-11 08:36:42
    Od: zly <b...@p...fm>

    W dniu 2006-05-10 21:53, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Kasjerka nie jest punktem informacyjnym.

    Sprzedawca w sklepie od radia tez nie i co?

    > Przychodzisz i mówisz ze chcesz radio za 200zl. W sklepie są tez radia z
    > odtwarzaczem mp3 za 150, ale Ty nie pytasz o alternatywe tylko wskazujesz na
    > konkretny towar. Czy sprzedawca Cie oszukuje sprzedajac Ci to co chcesz?

    Przychodzisz do sklepu gdziedanego dnia jest obnizka na radia o 50%. Ty
    wchodzac tego nie zauwazyles, a sprzedawca widzac jelenia sprzedaje ci
    radio za pelna wartosc. To chyba jest bardziej adekwatny przyklad.

    Czujesz sie oszukana czy nie?

    marcin

  • 17. Data: 2006-05-11 08:43:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Przychodzisz do sklepu gdziedanego dnia jest obnizka na radia o 50%.

    A byla obniżka biletów o 50%?

    > Czujesz sie oszukana czy nie?

    Nie, bo skoro chcę towar A i dostaje towar A to jakie tu oszustwo? Widziały
    gały co brały. Co najwyzej mogę mieć pretensje do siebie -w końcu koniec
    języka za przewodnika, nie?

    HaNkA

  • 18. Data: 2006-05-11 09:00:26
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Więc uważasz, że kasjerka nie wprowadziła klientki świadomie w błąd ?

    ja tak uwazam ;). Jakby powiedziala ze nie ma innych, tanszych biletow
    na ta trase to wtedy oszykalaby, inaczej nie...
    ...a napewno korzysci jej to nie przynioslo, bo nie jest rozliczana z
    wartosci sprzedanych biletow ;)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 19. Data: 2006-05-11 09:13:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 11 May 2006 10:36:42 +0200, zly napisał(a):

    > Czujesz sie oszukana czy nie?

    Az przykro patrzec jak ludziom ciezko sie mysli w dzisiejszych czasach...
    Czy jak kioskarka nie poinformuje mnie, ze zamiast 10 biletów autobusowych
    normalnych, moge kupic jeden dobowy bo bedzie taniej, to tez Twoim zdaniem
    mnie oszukuje?

    Nie moge pojąć czemu dopatrujesz sie oszustwa tam gdzie go nie ma. Emerytka
    przyszła do kasy, poprosiła o bilet z A do B i go dostała. Niczyim
    obowiązkiem było informowanie jej, że może zaoszczędzić 4 zł kupując bilet
    weekendowy, miesięczny, czy roczny niewidoczny...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-05-11 09:44:00
    Od: zly <b...@p...fm>

    W dniu 2006-05-11 10:43, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > A byla obniżka biletów o 50%?

    Byl bilet za ktory moglaby pojechac ponad 50% taniej

    > Nie, bo skoro chcę towar A i dostaje towar A to jakie tu oszustwo?

    Takie, ze dostajesz go w zawyzonej cenie. Moze nie jest to do konca
    oszustwo, ale zachowanie takie, ze ja np juz do tego sklepu bym nie
    poszedl. W przypadku PKP takiej mozliwosci nie ma

    marcin