  • 91. Data: 2006-05-12 20:25:06
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:e42njs$6tg$1@inews.gazeta.pl...

    >Ale ty Hanko stwierdziłabyś pewnie, że to i tak za mało i zostawiłabyś
    >kasjerce 200 zł z uśmiechem na ustach.

    gdybym poprosila o bilet do X i dostala bilet do X to odpowiedz brzmi tak.
    Gdybym chciala bilet weekendowy/turystyczny itd i kasjerka powiedzialaby mi,
    ze nie ma takowego i ze musze kupic zwykly i okazaloby sie, ze sklamala to -
    nie. Zrobilabym aferę na pól PKP:-))

    HaNkA

  • 92. Data: 2006-05-12 20:26:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Mam tą informację zamieszczoną jasno i wyraźnie przy półce z batonikami.
    > Dużymi literami, tak abym zauważył.
    A na stacji na plakacie obok kasy.

  • 93. Data: 2006-05-12 20:26:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > za daną usługę zapłacisz X, czy X*2, albo i X*5, byleby tylko usługa była
    > tym, czego oczekujesz.

    Dokladnie tak. Ale nie czuję potrzeby sponsorowania impertynetów w tej
    chwili. jaksię to zmieni to będę o Tobie pamietac:-))

    HaNkA

  • 94. Data: 2006-05-12 20:32:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > Jedyne, czego nie rozumiem, to Twoje podejście do sytuacji.

    To juz twoj problem. Wiem czego chcę i placę za to czego chcę. Nie wymagam
    od innych, aby zgadywali moje życzenia i nie robię afery, gdy tego nie
    robią.

    >Ale tez Życzę Ci, aby każdy dymał CIę na każdym kroku, na możliwie
    >największe sumy.

    Zła wróżka z bajki o spiacej królewnie?:)) Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć
    :P

    HaNkA

  • 95. Data: 2006-05-12 21:28:05
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > gdybym poprosila o bilet do X i dostala bilet do X to odpowiedz brzmi tak.
    Warto wiedzieć. Gdzie Cię szukać ?

  • 96. Data: 2006-05-12 21:30:32
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > A na stacji na plakacie obok kasy.
    A nie w gablocie kawał od okienka ?

  • 97. Data: 2006-05-12 22:45:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisali:

    > Ale jeśli nie zamawiasz konkretnego towaru A, tylko usługę o pewnych
    > parametrach? A dostępne są dwie spełniające Twoje potrzeby, różniące się
    > tylko nazwą i ceną?

    Zwykly bilet i bilet turystyczny to uslugi o odmiennych parametrach.
    Oto roznice:
    - jest wazny np. od 18 w piatek do 6 w poniedzialek
    - jest to bilet imienny - do przejazdow jest uprawniona tylko osoba, na
    ktora bilet byl wystawiony
    - nie mozna zwrocic biletu po rozpoczeciu jego waznosci

    Wiec sa to rozne produkty. A pani dostala taki produkt, o jaki poprosila.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 98. Data: 2006-05-12 22:46:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    jaQbek <j...@s...eu> napisali:
    > Czytajk prosze ze zrozumieniem. Mam nadzieję, że potrafisz. Piotr Kubiak
    > napisał, że "manicure zwykły" i "manicure extrawagancki" różnią się wyłącznie
    > nazwą i ceną.

    Czego w zadnym wypadku nie mozna powiedziec o bilecie zwyklym i
    turystycznym.

  • 99. Data: 2006-05-12 22:55:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    zly <b...@p...fm> napisali:

    > Nie prosila o inny, zapewne prosila o bilet "do Gdanska". Twoje
    > porownanie jest bez sensu, bo nie mowimy o dwoch innych uslugach tylko o
    > tej samej. Bilet turystyczny nie oznacza gorszej jakosci ani warunkow.

    Oznacza.
    http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?wersja=pol&ID=1
    200&TSID=49&nav=B

  • 100. Data: 2006-05-12 23:12:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    jaQbek <j...@s...eu> napisali:
> [...]
    > nazwą i ceną.

    Czego w zadnym wypadku nie mozna powiedziec o bilecie zwyklym i

    A na koniec z taryfy PR:

    "2) bilet turystyczny i bilet ze zryczaltowan oplatą za przewóz roweru
    wydaje sią na zyczenie podróznego,
    wylącznie z kas elektronicznych;"

    I to by bylo na tyle:)