    From: sawic <s...@w...to.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy jestem nie karany ?
    Date: Tue, 02 Aug 2005 11:43:05 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@amf187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam.
    Podejmuję pracę i muszę złożyć zaświadczenie o nie karalności.
    Jakieś 2 lata temu jechałem na rowerze, po wypiciu dwóch piwek.
    Złapała mnie policja i wyszło, że mam 0,4 %%.
    Zostałem ukarany półrocznym zakazem prowadzenia pojazdów
    niemechanicznych i na tym się skończyło.
    Jako, że poniżej 0,5 %% jest to jeszcze wykroczenie, to wydaje mi się,
    że nie jestem karany. Ale chciałbym aby ktoś znający się na tym mi to
    potwierdził.
    Czy prawdą jest, że wszelakie wykroczenia po dwóch latach są wymazywane
    z akt i jest tak, jakby ich nigdy nie było ?