  • 1. Data: 2006-01-07 18:01:29
    Temat: wyrok jak go rozumiec
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    W procesie bedącym odpowiedzią sprzeciwu zapłaty w postępowaniu upominawczym
    otrzymałam w piśmie przed rozprawą takie informacje:
    - komornik umarza postępowanie ponieważ nie mam wystarczających poborów
    (pracuję na pół etatu) ani ruchomości podlegających zajęciu
    - można dochodzić wobec mnie roszczeń w ciągu 10 lat, a w tym terminie moja
    sytuacja materialna może uledz zmianie i bedę mogła spłacić dług
    Czy faktycznie przez te 10 lat bedę nękana, czy pozostaje to na papierze i
    nikt się tym nie interesuje? A może co roku będą sprawdzać gdzie pracuję i
    jakie osiągam dochody? I czy przez te 10 lat będą mi naliczać odsetki ?
    Będę teraz na sprawie chciała udowodnić, że nie słusznie jestem pociągana do
    zapłaty długu, za usługę medyczną której nie oczekiwałam, a nie miałam
    ubezpieczenia, bo wykonując wolny zawód miałam umowę o dzieło i wręcz
    żenująco niskie zarobki, które nie pozwalały mi na dobrowolne ubezpieczenie.
    Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdr, J.

  • 2. Data: 2006-01-07 18:40:42
    Temat: Re: wyrok jak go rozumiec
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Joanna wrote:
> [...]
    > żenująco niskie zarobki, które nie pozwalały mi na dobrowolne ubezpieczenie.
    > Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdr, J.

    Oznacza to, że komornik sprawę zamknął i nie będzie się nią więcej zajmował.
    Natomiast wierzyciel ma 10 lat, na to żeby znowu się do komornika
    zwrócić z egekucją długu. I wówczas sprawa powróci. I tak w kółko.
    Jeżeli przez 10 lat wierzyciel do komornika nie pójdzie, to wówczas dług
    się przedawni.