eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jest sens składać podanie o aplikację kuratorską nie mając żadnych znajomości ??? › Re: Czy jest sens składać podanie o aplikację kuratorską nie mając żadnych znajomości ???
    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest sens składać podanie o aplikację kuratorską nie mając
    żadnych znajomości ???
    Date: Wed, 10 Mar 2004 19:39:21 +0100

    > Wiesz co... jak ja zdawałem aplikacja sądowa iała być "obstawiona" przez
    > dzieci sędziów i tych co dali łapówki. Jak przyszło co do czego okazało
    się,
    > że niektórzy "murowani" kandydaci nie dostali się lub ledwo dostali a
    takim
    > szaraczkom bez prawniczych korzeni jak ja się udało.

    Gratuluje, ale poczekaj na rozdawanie etatow asesorskich...
    Na aplikacje pozaetatowa (bo raczej na takiej jestes jesli patrzec na
    dzisiejsze uwarunkowania, szczegolnie na pierwszym roku) biora kazdego kto
    zada sobie choc troche trudu. Dlaczego ? Dlatego ze on nic nie kosztuje, a
    jeszcze sie przyda : napisze jakies uzasadnionko, pomoze przewalic papiery
    itp.
    Co innego gdy ma sie mu zaczac placic, czyli gdy idzie o przydzial asesur.

    Cezar