    From: "Tomasz Sikorski" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy ja już jestem studentem??
    Date: Sat, 7 Oct 2006 11:06:07 +0200

    Witam.
    Mam spory problem. Będąc na studiach magisterskich otrzymywałem rentę
    rodzinną. Studia się skończyły, więc zapisałem się na studia podyplomowe.
    Tam przy zapisywaniu się uzyskałem informację, że z dniem 1 X otrzymam
    zaświadczenie do ZUSu, że jestem studentem. Gdy poszedłem 2 X po te
    zaświadczenie, 'miła inaczej' pani, powiedziała, że zajęcia się nie
    rozpoczęły, więc zaświadczenia nie dostanę i mam przyjść 9 X, bo wtedy są
    pierwsze zajęcia. Przed chwilą tam dzwoniłem i dowiedziałem się, że zajęcia
    w nadchodzącym tygodniu jeszcze się nie rozpoczną, więc nie mam po co
    przychodzić.
    Moje pytanie: Czy faktycznie trzeba czekać do pierwszych zajęć, żeby
    wystawić takie zaświadczenie? Może jest jakiś przepis, według którego takie
    zaświadczenie już mógłbym dostać? Co jeżeli pierwsze zajęcia odbędą się w
    listopadzie, czy wtedy dostanę pieniążki za październik??

    Normalnie rentę dostawałem 5, dziś już 7, a perspektywy brak :(
    Proszę, poradźcie coś!

    Pozdrawiam gorąco
    Tomek