  • 1. Data: 2004-12-01 22:23:18
    Temat: Czy do komornika można ustanowić pełnomocnika??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    W niedalekiej przyszłości do komornika dostanie wezwanie moja żona (długi) - ja
    już dostałem. Żona jest w ciąży - po 2 poronieniach, teraz jest w 3-ciej ciąży.
    Boimy się narażać ją na tak duży stres w takiej sytuacji: czy mogę pójść
    zamiast żony do komornika (mamy wspólnotę majątkową), mogę też mieć pisemne
    pełnomocnictwo - czy jest to niemożliwe?
    Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję za zainteresowanie.

  • 2. Data: 2004-12-02 07:56:27
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5d7a.00000dfb.41ae4455@newsgate.onet.pl...
> [...]
    pisemne
    > pełnomocnictwo - czy jest to niemożliwe?
    > Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję za zainteresowanie.

    nie wiem czy bez pełnomocnictwa możesz iść , natomiast jako pełnomocnik jak
    najbardziej tak. Sam mam ustanowione pełnomocnictwo i latam za komornikem
    zamiast swojej mamy i rodzeństwa.

    pełnomocnictwo mam notarialne

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2004-12-02 09:40:00
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > najbardziej tak. Sam mam ustanowione pełnomocnictwo i latam za komornikem

    O! To super!:) A jak to się załatwia u notariusza - mówisz, że pełnomocnictwo
    do komornika tylko czy coś jeszcze - i ile to kosztuje i czy komornik się "nie
    rzuca"?
    Pozdrawiam!:)

  • 4. Data: 2004-12-02 11:44:36
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5d7a.00000ee3.41aee2f0@newsgate.onet.pl...
    <<<<ciach>>>>

> [...]
    pełnomocnictwo
    > do komornika tylko czy coś jeszcze - i ile to kosztuje i czy komornik się

    nie pamiętam ile to kosztuje - coś około 30-50zł. Im więcej wpiszesz tym
    lepiej :) ja mam wpisanego komornika, sąd rejonowy, banki, urzędy, pocztę
    itp :-)

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2004-12-02 12:26:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 2 Dec 2004 10:40:00 +0100, kredytobiorca naskrobał(a):

    > O! To super!:) A jak to się załatwia u notariusza - mówisz, że pełnomocnictwo
    > do komornika tylko czy coś jeszcze - i ile to kosztuje i czy komornik się "nie
    > rzuca"?

    Nie jest to miażdząca kwota - około 15 zł + odpisy po kilka zł.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org