  • 111. Data: 2006-11-24 12:35:36
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "woocashewski" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1164367833.296021.280600@h54g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > pitolenie...

    moze jak juz cytujesz, to odnies sie do cytatu, bo jak narazie to z jednym
    sie zgodze, pitolisz

  • 112. Data: 2006-11-24 12:47:28
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 17:10:34 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > A z wykroczeniem to już się tak zupełnie nic nie da zrobić? Wykroczenia
    > można popełniać całkowicie bezkarnie - czy jak?

    Ale co? Odmowa obsłużenia klienta w sklepie czy nieprawidłowy statut
    stowarzyszenia?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 113. Data: 2006-11-25 09:32:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, Zbigniew B. wrote:

    > Dobrze, nie ma sprawy - poprzestanę na określeniu "naruszenie prawa" (według
    > Was, oczywiście). Z tym to już się zupełnie nic nie da zrobić?

    A nie nie. Odniosłem się wyłącznie do Twojej tezy: "masz obowiązek
    zawiadomić" (policję/prokuraturę/kogoś-tam).
    Tak się składa, że niezależnie czy taki lub inny związek kynologiczny
    łamie prawa właścicieli np. ja nie czuję potrzeby aby o nie walczyć.
    Idzie o to, że nie mam obowiązku!
    :)

    pzdr, Gotfryd