eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS] › Czy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS]
  • Data: 2015-09-04 10:55:15
    Temat: Czy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://rozrywka.dziennik.pl/telewizja/artykuly/49953
    8,pis-w-nowym-spocie-wykorzystalo-fragmenty-programo
    w-moniki-olejnik-bez-jej-zgody.html
    | Chodzi o spot Beaty Szydło, zatytułowany "Dzieci to nie koszt, to inwestycja"
    | [...] W spocie pojawiają się fragmenty programu "Kropka nad i", a w pewnym
    | momencie słychać także głos samej Moniki Olejnik.
    | Dziennikarka jest oburzona, bowiem nikt z partii PiS nie zapytał jej o zgodę
    | na wykorzystanie fragmentów jej audycji. Na swoim profilu na Facebooku Olejnik
    | napisała:
    | Prawo i Sprawiedliwość wykorzystało BEZ MOJEJ ZGODY fragment programu Kropka
    | nad i oraz mojego głosu w spocie wyborczym. To skandal ! Nie życzę sobie , żeby
> [...]

    Czy PiS złamał PRAWO?
    Czy wolno w "reklamach politycznych/wyborczych" używać (krótkich) cytatów osób
    publicznych bez zgody autora/autorki?

    --
    A. Filip
    Jak się nie zmęczysz, nie odpoczniesz. (Przysłowie albańskie)