  • Data: 2014-10-09 15:43:53
    Temat: Czy Google legalnie przetwarza nasze dane osobowe?
    Od: Krzychu <k...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądając tematy związane z ochroną danych osobowych, natrafiłem na
    taką wypowiedź Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych:

    > Mówiąc skrótowo: adres IP (tak jak i MAK adres) należy do grona
    > danych, które MOGĄ BYĆ danymi osobowymi, szczególnie wówczas, gdy są
    > w posiadaniu niektórych rodzajów podmiotów takich jak np. operatorzy
    > telekomunikacyjni i IAP (i tu jest w notatce błąd, bo tam jest ISP
    > zamiast IAP), lub jeśli dany przetwarzający może je uzupełnić o inne
    > dane (np. geolokacyjne).

    Źródło: http://prawo.vagla.pl/node/9269#comment-25289

    Skoro wg stanowiska GIODO, adres IP+geolokalizacja=dane osobowe, to czy
    Google (lub inne sieci reklamowe) wyświetlając internautom retargetowane
    reklamy (wchodzisz na allegro i później na innych stronach widzisz
    reklamy allegro) przetwarza nasze dane osobowe legalnie?