  • Data: 2014-10-10 11:27:52
    Temat: Re: Czy Google legalnie przetwarza nasze dane osobowe?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-10 o 08:44, Danusia pisze:

    > UE potrafiła już wymusić stosowanie prawa europejskiego wobec amerykańskich
    > firm udostępniających swe usługi na terenie Europy.

    UE to potrafi rozne cuda robic.
    Ostatnio im sie wydaje, ze w powietrzu magiczna unijna bariera i CO2 z
    Chin do UE nie doleci i jesli obnizymy emisje to bedziemy mieli czyste
    powietrze :)

    A w temacie, to tak teoretycznie zapytam, jesli mam np. strone na
    serwerach w USA, i na tej stronie mozna za dolara kupic porade wrozbity
    Jamesa (niech to bedzie odpowiednik wrozbity Macieja albo Zefira :)...
    To czy ta sprzedaz wrozby, platna elektronicznie musi byc zgodna z
    regulacjami WSZYSTKICH krajow, z ktorych osoby wchodza na moja super
    strone bo przeciez udostepniam usluge na terenie tego kraju przez internet.

    A jesli w jakims kraju sprzedaz wrozb jest karana smiercia to co wtedy?
    Dostane zaoczny wyrok?

    --
    jarek