  • Data: 2018-05-24 10:13:02
    Temat: Część działki mi zabrali
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    20 lat temu odziedziczyłem dom, podwórko i stodołe po dziadka.
    Wszystko u notariusza ładnie spisane.

    Tydzień może dwa temu pojawiły się jakieś palika na moim podwórku..
    I dostałem pismo że firma X reprezentująca GDDKiA
    chce się ze mną spotkać w sprawie granic.
    Jakież było moje zdziwienie gdy pani Geodetka powiedziała
    że wjazd na posesje i kawałek stodoły leży na terenie pasa drogowego.
    Stodoła jest na fundamencie betonowym z drewnianych bali przykryta
    eternitem i jest "od zawsze".

    Proszę panią o podstawę:
    Pani mówi decyzja uwłaszczeniowa z 1971 r.
    Ja miałem wtedy -5 lat.

    Pani stwierdziła że przekopała dokumenty i wg niej nie ma za dużo papierów
    w tym temacie. I jak pójde z tym do sądu to będzie trwać x lat.

    Proponuje żeby było tak jak jest.
    GDDKiA nie jest zainteresowana rozwiązaniem problemu (wg geodety).

    I mam wielki ???

    Pomyślałem że przez zasiedzenie mogę przejąć teren.
    Tylko wtedy to oznacza że przyznaje się do tego że
    przodkowie wybudowali stodołe na terenie GDDKiA .