  • Data: 2004-01-31 00:54:10
    Temat: Czemu z rzeczową opinią nikt nie polemizuje?
    Od: "Roman " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Egoiści z psami wolą się wdawać w pyskówki i odwracanie kota ogonem.

    Podziwiam Cię za opanowanie, bo ja nie mogę o tym problemie spokojnie
    rozmawiać.
    Jakim to trzeba być prostakiem i bucem, żeby wyjść z psem wielkości małego
    cielaka na ruchliwą ulicę, popatrzeć jak jego pupil stawia kloca na środku
    chodnika i sobie spokojnie odejść (widziałem coś takiego i gdybym nie bał się
    tego psa, to wziąłbym to G i wysmarował gościowi gębę).