  • 11. Data: 2020-10-09 19:26:09
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >To jest inna sprawa.
    >Nie powinien tam łazić. Od kilku tygodni mam teścia w szpitalu.
    >Mam tylko upodlenie przed drzwiami jak usiłuję dostarczyć paczkę.

    No, tam chora w ciezkim stanie i nie wiadomo czy przezyje, o ile
    dobrze rozumiem ...

    >Ale... Twierdzenie przez pismaki że jeden człowiek zaraził cały
    >oddział oparte o testy wątłej jakości które wykrywają co chcą jest
    >PIERDOLENIEM

    Tak jest, fakt prasowy :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-10-09 19:56:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 19:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No, tam chora w ciezkim stanie i nie wiadomo czy przezyje, o ile dobrze
    > rozumiem ...

    Ktoś te procedury wymyślił. I dla mnie sprawa jest prosta - politycy
    zwłaszcza partii rządzącej powinni podlegać pod nie. I tao nie jak każdy
    inny - bardziej. Im bardziej pojebana i bezduszna procedura tym bardziej
    bezwzględnie powinna być stosowana wobec pisich polityków.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-10-09 20:21:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-09 o 11:50, Olin pisze:
> [...]
    > spoza szpitala.
    >
    > Czarnek jednak jest człowiekiem czynu i w sobotę sforsował zasieki, żeby
    > odwiedzić krewną, atoli "po wizycie polityka koronawirusem zarażonych jest
    > 90 proc. pacjentów oddziału, który odwiedzał. Oprócz tego zakażeni są także
    > lekarze, pielęgniarki i personel niemedyczny. Oddział został sparaliżowany,
    > bo znaczna część personelu została skierowana na kwarantannę lub do
    > izolacji. Kiedy Przemysław Czarnek odwiedzał babcię w Wojskowym Szpitalu
    > Klinicznym w Lublinie, nie wiedział, że jest zakażony koronawirusem. Wyniki

    81652,burza-wokol-odwiedzin-czarnka-w-szpitalu-bedzi
    e-zawiadomienie.html#s=BoxMMtImg2

    > Przy okazji można podziwiać naiwność posła Szłapki, który zawiadomił o tym
    > prokuraturę.
    > Teraz można obstawiać, ile minut, kwadransów albo godzin zajmie ziobroturze
    > umorzenie sprawy.

    Osobiście uważam, że to on się w szpitalu zaraził.Szpitale teraz to
    wielka zaraza.

    --
    animka

  • 14. Data: 2020-10-09 20:24:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-09 o 12:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    81652,burza-wokol-odwiedzin-czarnka-w-szpitalu-bedzi
    e-zawiadomienie.html#s=BoxMMtImg2

    > A to zalezy, bo o ile Czarnek ma bardzo dobre tlumaczenie, to komendant
    > szpitala juz niekoniecznie.
    > Choc wydaje sie, ze i on ma w miare dobre - ciezki stan chorej.
    >
    > Natomiast ... czy to mozliwe, zeby Czarnek zarazil caly oddzial ? Chyba
    > nie, musial tam wczesniej szalec wirus.
    >
    > Za to chyba ... skoro nie pisza, to raczej nalezy sie spodziewac, ze
    > wymaz pobrano Czarnkowi przed wizyta w szpitalu, wiec chyba nie mozna
    > twierdzic, ze moze to on sie w szpitalu zarazil ...

    Bardzo dobrze, że o babci nie zapomniał. Ona pewnie jest tam sama jak
    kołek i tęskni za rodziną.
    Też bym tak postąpiła.

    --
    animka

  • 15. Data: 2020-10-09 20:25:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-09 o 15:02, Olin pisze:

    > Jestem dziwnie spokojny, że Czarnek nie będzie się musiał z niczego
    > tłumaczyć, bo ponoć prezes go lubi.

    > Skąd to przekonanie? Równie dobrze Czarnek mógł wszystkich zakazić, jak i
    > chorzy jego.
    > Nic nie piszą, że wirus tam wcześniej szalał, za to objawił się po jego
    > wizycie.

    Zwalają na niego winę. tak myślę.

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-10-10 15:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Bardzo dobrze, że o babci nie zapomniał. Ona pewnie jest tam sama
    > jak kołek i tęskni za rodziną.
    > Też bym tak postąpiła.

    Tak czyli jak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 16. Data: 2020-10-10 15:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Był w sobotę, a w poniedziałek rozbolała go głowa. Normalny
    > człowiek w takiej sytuacji bierze tabletkę, a on pognał do lekarza
    > i okazało się, że ma wirusa, więc przełożono zaprzysiężenie Rady
    > Misiewiczów.

    W jaki sposób mozna sie przebadac na koronke w zwiazku z bolem głowy?
    Jeszcze niedawno trzeba było miec 4 objawy. Zmieniło się to az tak
    bardzo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 18. Data: 2020-10-10 15:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A to zalezy, bo o ile Czarnek ma bardzo dobre tlumaczenie, to
    > komendant szpitala juz niekoniecznie.
    > Choc wydaje sie, ze i on ma w miare dobre - ciezki stan chorej.

    Ile innych osób wpuscił w takim razie do szpitala pomimo zakazu?
    I dlaczego nie organizuje sie tego tak, zeby taki delikwent wszedł do
    babci nie majac z nikim innym po drodze kontaktu? Przeciez sa sposoby
    zeby taki klient wszedł ale nikogo nie miał nawet mozliwości zarazic,
    prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 19. Data: 2020-10-10 18:51:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 15:59, Budzik pisze:

    > W jaki sposób mozna sie przebadac na koronke w zwiazku z bolem głowy?
    > Jeszcze niedawno trzeba było miec 4 objawy. Zmieniło się to az tak
    > bardzo?

    Normalnie - miał się spotkać z kaczelnikiem, to mu zrobili nawet jakby
    mieli to zrobić siłą.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-10-10 18:52:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak czyli jak?

    Tak samo by postąpiła, to znaczy by się próbowała wbić. Tyle że ona by
    została przed drzwiami bo jej ból jest gorszy niż ich.

    --
    Shrek