  • 1. Data: 2020-10-09 11:50:39
    Temat: Czarnek w szpitalu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Babcia nowego Misiewicza Edukacji leżała w Wojskowym Szpitalu Klinicznym w
    Lublinie. W związku z epidemią, z polecenia wojewody lubelskiego z 12 marca
    2020 roku, podmioty lecznicze miały zakazać odwiedzin pacjentów przez osoby
    spoza szpitala.

    Czarnek jednak jest człowiekiem czynu i w sobotę sforsował zasieki, żeby
    odwiedzić krewną, atoli "po wizycie polityka koronawirusem zarażonych jest
    90 proc. pacjentów oddziału, który odwiedzał. Oprócz tego zakażeni są także
    lekarze, pielęgniarki i personel niemedyczny. Oddział został sparaliżowany,
    bo znaczna część personelu została skierowana na kwarantannę lub do
    izolacji. Kiedy Przemysław Czarnek odwiedzał babcię w Wojskowym Szpitalu
    Klinicznym w Lublinie, nie wiedział, że jest zakażony koronawirusem. Wyniki
    badań otrzymał dwa dni później."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,263
    81652,burza-wokol-odwiedzin-czarnka-w-szpitalu-bedzi
    e-zawiadomienie.html#s=BoxMMtImg2

    Przy okazji można podziwiać naiwność posła Szłapki, który zawiadomił o tym
    prokuraturę.
    Teraz można obstawiać, ile minut, kwadransów albo godzin zajmie ziobroturze
    umorzenie sprawy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-10-09 12:45:22
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]
    >marca
    >2020 roku, podmioty lecznicze miały zakazać odwiedzin pacjentów przez

    Wojskowy podlega wojewodzie ?

> [...]

    >o tym
    >prokuraturę.
    >Teraz można obstawiać, ile minut, kwadransów albo godzin zajmie

    A to zalezy, bo o ile Czarnek ma bardzo dobre tlumaczenie, to
    komendant szpitala juz niekoniecznie.
    Choc wydaje sie, ze i on ma w miare dobre - ciezki stan chorej.

    Natomiast ... czy to mozliwe, zeby Czarnek zarazil caly oddzial ?
    Chyba nie, musial tam wczesniej szalec wirus.

    Za to chyba ... skoro nie pisza, to raczej nalezy sie spodziewac, ze
    wymaz pobrano Czarnkowi przed wizyta w szpitalu, wiec chyba nie mozna
    twierdzic, ze moze to on sie w szpitalu zarazil ...

    J.

  • 3. Data: 2020-10-09 13:33:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 11:50, Olin pisze:
    > po wizycie polityka koronawirusem zarażonych jest
    > 90 proc. pacjentów oddziału, który odwiedzał. Oprócz tego zakażeni są także
    > lekarze, pielęgniarki i personel niemedyczny

    Zakażeni czy zainfekowani?
    Dostali od Czarnka czy już mieli z innych źródeł?

    Pierdolenie...

  • 4. Data: 2020-10-09 14:55:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 13:33:56 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dostali od Czarnka czy już mieli z innych źródeł?

    Masz problemy z czytaniem podlinkowanych tekstów?

    "Władze szpitala, który odwiedził poseł PiS, potwierdziły, że w placówce
    wykryto ognisko koronawirusa, ale podkreśliły, że "nie jest możliwe
    wskazanie źródła zakażenia"."

    > Pierdolenie...

    Suweren nie może odwiedzać krewnych szpitalu, ale Czarnek należy do innego
    sortu.
    Traf chciał, że po jego wizycie zarażonych jest 90 proc. pacjentów

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-10-09 15:02:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 12:45:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > A to zalezy, bo o ile Czarnek ma bardzo dobre tlumaczenie, to
    > komendant szpitala juz niekoniecznie.
    > Choc wydaje sie, ze i on ma w miare dobre - ciezki stan chorej.

    Jestem dziwnie spokojny, że Czarnek nie będzie się musiał z niczego
    tłumaczyć, bo ponoć prezes go lubi.

    > Natomiast ... czy to mozliwe, zeby Czarnek zarazil caly oddzial ?
    > Chyba nie, musial tam wczesniej szalec wirus.

    Skąd to przekonanie? Równie dobrze Czarnek mógł wszystkich zakazić, jak i
    chorzy jego.
    Nic nie piszą, że wirus tam wcześniej szalał, za to objawił się po jego
    wizycie.

    > Za to chyba ... skoro nie pisza, to raczej nalezy sie spodziewac, ze
    > wymaz pobrano Czarnkowi przed wizyta w szpitalu, wiec chyba nie mozna
    > twierdzic, ze moze to on sie w szpitalu zarazil ...

    Był w sobotę, a w poniedziałek rozbolała go głowa. Normalny człowiek w
    takiej sytuacji bierze tabletkę, a on pognał do lekarza i okazało się, że
    ma wirusa, więc przełożono zaprzysiężenie Rady Misiewiczów.

  • 6. Data: 2020-10-09 15:30:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Jestem dziwnie spokojny, że Czarnek nie będzie się musiał z niczego
    >tłumaczyć, bo ponoć prezes go lubi.

    Mozesz miec racje, choc ... jesli jest zgloszenie, to prokuratura
    powinna wezwac do wyjasnien.
    Ale wezwac nie moze, bo na kwarantannie jest :-)

    Czy moze sie oprzec na doniesieniach prasowych ?
    Albo sprawdzic gdzies w Sanepidzie kiedy wykonano i dostarczono wynik
    ?

> [...]
    >jak i
    >chorzy jego.
    >Nic nie piszą, że wirus tam wcześniej szalał, za to objawił się po

    Wirusy nie sa az takie szybkie. Musialby sie tam chyba ze wszytkimi
    calowac, a to sie wydaje niewiarygodne.

    Moglby zarazic pare osob z personelu, ktore zarazilyby nastepne ... a
    tu jakos malo czasu, bo kiedy sprawa wybuchla ?
    A przeciez jeszcze testy trzeba zrobic, aby moc mowic ilu zakazonych
    jest.

    >Był w sobotę, a w poniedziałek rozbolała go głowa. Normalny człowiek
    >takiej sytuacji bierze tabletkę,

    teraz nie sa normalne czasy.

    >a on pognał do lekarza

    Do lekarza nie wolno :-)

    >i okazało się, że ma wirusa, więc przełożono zaprzysiężenie Rady
    >Misiewiczów.

    I to byl poniedzialek, a test nie jest taki szybki.

    Chociaz ...
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-przemyslaw-czarnek-ma-koronawirusa,nI
    d,4774395

    no faktycznie - "rano" do lekarza, a 10:30 juz jest wynik.
    Albo maja bardzo dobra klinike MSW, albo mu zrobli test na
    przeciwciala, ktory nie jest zbyt dokladny, ale swiadczy o zakazeniu
    dawno temu ...
    albo to jednak dyplomatyczna choroba ...

    J.

  • 7. Data: 2020-10-09 15:40:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 14:55, Olin pisze:
    > nie jest możliwe
    > wskazanie źródła zakażenia"."

    Czyli pierdolenie.

    WHO podało że realnie jest 20 razy więcej zakazonych niż podają
    statystyki na świecie.

    A to znaczy że może być i 100 razy więcej bo WHO jest niekompetentne.

    Wirus jest rozproszony znaczy JEST WSZĘDZIE.

    PIERDOLENIE

  • 8. Data: 2020-10-09 16:03:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 15:40:44 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Czyli pierdolenie.

    Właśnie po to jest zakaz odwiedzin, żeby nie trzeba było pierdolić, ale
    Czarnka to nie dotyczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-10-09 16:04:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 15:30:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > no faktycznie - "rano" do lekarza, a 10:30 juz jest wynik.

    To był musowo któryś ze znakomitych testów od handlarza oscypkami.
    Słuszną linię ma nasza władza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-10-09 17:07:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jest inna sprawa.
    Nie powinien tam łazić. Od kilku tygodni mam teścia w szpitalu.
    Mam tylko upodlenie przed drzwiami jak usiłuję dostarczyć paczkę.

    Ale... Twierdzenie przez pismaki że jeden człowiek zaraził cały oddział
    oparte o testy wątłej jakości które wykrywają co chcą jest PIERDOLENIEM