  • 11. Data: 2021-08-31 17:14:00
    Temat: Re: Czarna Gdynia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ącki jak zwykle pisze bzdety na przedszkolnym poziomie. Więc żeby
    > uzupełnić:
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/po
    licja-16793593/art-1

    To tylko część prawdy i to niewielka. Cel istnienia kulsona jest tu
    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU199
    40530214/U/D19940214Lj.pdf

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-08-31 17:38:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2021 17:14:00 +0200, Shrek napisał(a):

    licja-16793593/art-1

    > To tylko część prawdy i to niewielka. Cel istnienia kulsona jest tu
    > http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU199
    40530214/U/D19940214Lj.pdf

    Wychodzisz na zawistnika a było zostać kulsonem. Mógłbyś choć teraz nie
    skamleć na grupie na swoje błędy życiowe.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2021-08-31 17:45:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wychodzisz na zawistnika a było zostać kulsonem. Mógłbyś choć teraz nie
    > skamleć na grupie na swoje błędy życiowe.

    Mam lepsze zajęcia. Choć bardziej pracochłonne.

    --
    Shrek