  • 1. Data: 2004-02-03 18:44:15
    Temat: Cyrograf dla pracownika
    Od: _PepeR_ <p...@w...edu.pl>

    Witam,
    Czy moglbym prosic namiary na wzor lub by ktos mi takowy podeslal
    cyrografu jaki mozna wreczyc pracownikowi, zobowiazujacego go do
    nieinstalowania wlasnego oprogramowania na sprzecie firmy oraz
    niezmieniania konfiguracji.
    Jakie kary mozna na pracownika nalozyc za nieprzestrzeganie ?
    Pozdrawiam,

    Piotr '_PepeR_' Wojciechowski | "The trouble with being a god is that
    NetAdmin @mlekomat.com.pl | you've got no one to pray to"
    http://peper.eu.org GG: 484520 | -- (Terry Pratchett, Small Gods)
    --------- JID: p...@j...org -------------------------------*no-spam*--

  • 2. Data: 2004-02-03 19:06:58
    Temat: Re: Cyrograf dla pracownika
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@o...pl>

    > ... oraz niezmieniania konfiguracji.

    i zmuszenia do kodowania charset=US-ASCII ? :)

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 3. Data: 2004-02-03 19:11:38
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-02-03 21:29:39
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "_PepeR_" <p...@w...edu.pl> wrote in message
    siz.edu.pl...
> [...]
    > cyrografu jaki mozna wreczyc pracownikowi, zobowiazujacego go do
    > nieinstalowania wlasnego oprogramowania na sprzecie firmy oraz

    Tak skonfiguruj komputer, aby nie mógl tego zrobic.

  • 5. Data: 2004-02-03 21:36:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_PepeR_" <p...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    siz.edu.pl...

    Cyrograf, to po prostu zarządzenie w firmie, że robić tego nie wolno. A co
    do sankcji to przede wszystkim kary dyscyplinarne wynikające z kodeksu
    pracy.

  • 6. Data: 2004-02-03 22:16:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 3. lutego 2004 22:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poilkj:

    > Tak skonfiguruj komputer, aby nie mógl tego zrobic.

    To jest technicznie niewykonalne.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-02-03 22:25:02
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > W odpowiedzi na pismo z dnia wto 3. lutego 2004 22:29 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane poilkj:

    > To jest technicznie niewykonalne.

    Jest. Nie tylko na jednym, ale nawet na 130, które znajdują się
    laboratorium i do których dostęp mają setki studentów.

  • 8. Data: 2004-02-03 22:30:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 3. lutego 2004 23:25 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poilkj:

    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest. Nie tylko na jednym, ale nawet na 130, które znajdują się
    > laboratorium i do których dostęp mają setki studentów.

    Pod warunkiem, że system nie na nośników z prawem do zapisu lub system jest
    automatycznie odtwarzany po restarcie (z utratą danych użytkownika).
    Inaczej nie jesteś w stanie w żaden sposób zapobiec nagraniu do katalogu
    domowego użytkownika programów, w tym również kradzionych programów (bo
    podejrzewam, że o to chodzi).

  • 9. Data: 2004-02-04 11:03:11
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>

    Tristan Alder wrote:

> [...]
    > Inaczej nie jesteś w stanie w żaden sposób zapobiec nagraniu do katalogu
    > domowego użytkownika programów, w tym również kradzionych programów (bo

    Niestety nie prawda :-)
    Jeśli chodzi o system z rodziny win - poczytaj o pooledit
    Jeśli sieć na win - o AD i uprawnienieach nadrzędnych
    Jeśli UX - RTFM :-D

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 10. Data: 2004-02-04 21:44:09
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> wrote:

    > Niestety nie prawda :-)
    > Jeśli chodzi o system z rodziny win - poczytaj o pooledit
    > Jeśli sieć na win - o AD i uprawnienieach nadrzędnych
    > Jeśli UX - RTFM :-D

    I jedynie punkt trzeci jest prawdziwy. I to jedynie
    w konfiguracji: serwer aplikacji+cienki klient (xterminal).

    Bo jesli system lezy na lokalnym dysku twardym, a komputer
    posiada cdrom, to zaden problem... skasowac wszystko i przeinstalowac.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-