  • 11. Data: 2013-07-29 13:48:56
    Temat: Re: Crosspost - czy to nie podchodzi pod dyskryminację pod kątem płci?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Jul 2013, cumulonimbus wrote:

    > Jest w tym niekonsekwencja. Natomiast czy warta w ogóle uwagi?

    Równowagi.
    Skoro implementuje się "wyrównywanie" w sposób sprzeczny z ekonomią
    bądź logiką, to pytaniem jest dlaczego "nieważny inaczej" problem
    ma być nieważny :P

    > Nie wydaje mnie się.

    I dlatego "wybrana dyskryminacja" jest dopuszczalna, a przeciwna
    już nie (bo jednym się nie chce, ale drugim od tego nie przestaje
    się wydawać).

    > Nic nie zrobisz, bo żeby była dyskryminacja, musi być _okrojony_ target

    No toć jest :)

    pzdr, Gotfryd