  • 1. Data: 2002-03-05 16:19:24
    Temat: Czy popelnilem przestepstwo???
    Od: Greg <a...@p...wp.pl>

    Posiadam komputer ze stalym laczem do internetu. Na ten komputer sciagnalem
    sobie z internetu z anonimowych sieci p2p kilka gier. Znalazlem takze
    cracki i donich, i dzialajace cd-keye. Z wielka radoscia gram w te gry.
    Czy popelniam przestepstwo??? Moze jakis czyn zabroniony??? Czy istnieje w
    ogole taki termin jak "przestepstwo" w polskim prawie???
    (Podkreslam ze ja osobiscie tych gier nikomu nie udostepniam, nie wypalam z
    nimi plytek)
    Pozdrowienia

    ps.
    ktos mi powiedzial ze tego dotycza sie artykuly 291-293 kk, czy mial
    racje???

  • 2. Data: 2002-03-05 16:51:32
    Temat: Re: Czy popelnilem przestepstwo???
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Graj w spokoju:))))))

  • 3. Data: 2002-03-05 16:58:02
    Od: Greg <a...@p...wp.pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in news:a62t2r$ccf$1@onyx.icpnet.pl:

    > Graj w spokoju:))))))

    chce dalej pociagnac dyskucje na prgk ;-)))

  • 4. Data: 2002-03-05 19:45:25
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Mar 2002, Greg wrote:

> [...]
    > Czy popelniam przestepstwo??? Moze jakis czyn zabroniony??? Czy istnieje w
    > ogole taki termin jak "przestepstwo" w polskim prawie???

    Pewnie że istnieje, a ty je z wielką radością popełniasz :) Oczywiście SSC
    jest znikoma i pewnie postępowanie by umorzono (po konfiskacie płytek
    itd), ale pozostaje kwestia naruszenia praw autorskich, która może się
    skończyć wysoką grzywną (do 3 x wartości gier).

    > (Podkreslam ze ja osobiscie tych gier nikomu nie udostepniam, nie wypalam z
    > nimi plytek)

    To nie jest konieczne.

    > ktos mi powiedzial ze tego dotycza sie artykuly 291-293 kk, czy mial
    > racje???

    Miał, a w szczególności zwróć uwagę na art. 293. Oprócz tego art. 114-119
    PrAut.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)