  • 1. Data: 2005-05-27 19:47:12
    Temat: Compensa- ostrzegam !!
    Od: ann<a...@p...onet.pl>

    23 marca uszkodziłam samochód.
    Dziwi mnie ten fakt iż rzeczoznawca pracujący dla Compensy nie miał wątpliwości,
    co do zasadności wypłacenia odszkodowania z AC . 5 dni po wykonaniu opinii
    zadzwonił do mnie likwidator szkód z Katowic i poinformował o wysokości
    odszkodowania. Wyraziłam zgodę na rozliczenie metodą kosztorydową i spokojnie
    czekałam na pieniądze. Niestety moja cierpliwośc wysiadła na początku maja. Po
    wykonaniu kilku telefonów dowiedzialam sie iż mój przelew czeka na podpisa
    "kogoś z warszawy" i ze w ciągu kilku dni pieniądze wpłyną na moje konto. 13
    maja podpisałam umowe z TUCompensa na ubezpieczenie w kolejnym roku- oczywiscie
    podniesiono mi składkę roczną o 5-10%. Jednak odszodowania nie dostałam. Dzis
    otrzymałam decyzje odmowną !!!

    Fajnie, że z tego co wiem:
    - TU ma 30 dni na podjęcie decyzji i wypłacenie pieniędzy.
    - składkę roczną podnosci się w wyniku uznania szkody i wypłacenia
    odszkodowania !! (mi podniesiono- w stosunku do roku poprzedniego 5-10%)
    - decyzję o odmowie dostałam po 65 dniach !!
    - w między czasie zapłaciłam I ratę ubezpieczenia za kolejny rok (OC, AC, NNW)-
    gdybym wcześniej wiedziała o takich komplikacjach, na pewno nie wykupiłabym
    ubezpieczenia w Compensie.
    - wykonałam kilka telefonów do Katowic, by dowiedziec się czegoś więcej,
    wysłałam maila- nikt nie odpisał, a w trakcie rozmów likwidatorka informowala
    mnie iż przelew czeka na podpis i lada dzień pieniądze wpłyną na konto !!

    Osoby potrafiące mi coś doradzić proszę o pomoc.

    pozdrawiam

    a...@p...onet.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-27 20:17:15
    Temat: Re: Compensa- ostrzegam !!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ann" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A jak uzasadniono odmowę? No bo od tego by trzeba było wyjść moim
    zdaniem.

  • 3. Data: 2005-05-29 07:00:58
    Od: "MONT" <w...@i...pl>

    Jeśli juz ktoś poruszył temat leadera mojej "czarnej listy" ubezpieczycieli,
    chciałbym dołączyć się do przestrogi Ann.
    W czterech przypadakach roszczeń o zadośćuczynienie firma ta zweryfikowała
    żądania klientów do 20-30%, nie wspomnę o terminach bo włosy dęba stają.
    Oczekiwania klientów nie były wygórowane, oparte na obowiązującym
    orzecznictwie i opiniach lekarzy konkurencyjnych Ubezpieczycieli.
    Powiem tylko tyle, że w dwóch przypadkach skompliowanych załamań nogi w
    kostce (8tyg.gips, kilkumiesięczna rehabilitacja) przyznano po 3000zł (sic).
    W innym przypadku, z proponowanych 2tys.zł, po trudnych negocjacjach i
    podpisaniu ugody, wypłacili 4tys.zł, wobec żądanych 5tys.
    Twierdzę, że firma COMPENSA lekceważy i kpi sobie z nieszczęścia
    poszkodowanych lub zatrudnia po prostu przypadkowych ludzi pozbawionych
    fachowej wiedzy.
    Wacław Chromik

  • 4. Data: 2005-05-30 17:39:03
    Od: ann<a...@p...onet.pl>

    uzasadnili, iż nie było nagłego zetknięcia z przedmiotem, osobą lub zwierzęciem
    znajdującym sie poza pojazdem.
    a dziura w jedni czym jest ???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-05-30 17:42:29
    Od: ann<a...@p...onet.pl>

    uzasadnili, iż nie było nagłego zetknięcia z przedmiotem, osobą lub zwierzęciem
    znajdującym sie poza pojazdem.
    a dziura w jedni czym jest ???

    Dziura była nieoznaczona- gdyż na górskiej drodze jedna z wielu. Policji nie
    wzywałam, bo przecież nikt nie ucierpiał.

    rzeczoznawca i likwidatorka nie mieli wątpliwości co do zasadności wypłacenia
    odszodowania.
    Jakis kierownik sie doczepił !!! Miał podpisac mój przelew, ale go odrzucił i
    zadecydował- po 60 dniach od zgłoszenia- o odmowie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-05-31 12:38:02
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    > uzasadnili, iż nie było nagłego zetknięcia z przedmiotem, osobą lub
    > zwierzęciem
    > znajdującym sie poza pojazdem.
    > a dziura w jedni czym jest ???

    Nie jest ani przedmiotem, ani osoba, ani zwierzęciem.
    Zgodnie z kontraktem, który Ty zawarłaś i zgodnie z opisem który
    przedstawilaś Compensa nie jest zobowiazana do wypłaty odszkodowania. Kłania
    się niestety porównanie ogólnych warunków ubezpieczenia - przypuszczam, że
    nie czytałaś ich nawet przed zawarciem umowy. A one różnią się jednak -
    wbrew obiegowej opinii - dość istotnie...

    > Dziura była nieoznaczona- gdyż na górskiej drodze jedna z wielu. Policji
    > nie
    > wzywałam, bo przecież nikt nie ucierpiał.

    Masz możliwość zgłoszenia roszczenia do właściciela drogi.
    Z policją to błąd - de facto w tej chwili nie masz możliwości
    _udokumentowania_ co, gdzie i jak się stało.

> [...]
    > odrzucił i
    > zadecydował- po 60 dniach od zgłoszenia- o odmowie.

    Załamać ręce trzeba nad niekompetencją szeregowych pracowników Compensy, bo
    tak jak Tobie odszkodowanie - jak się zdaje nienależnie - przyznali tak
    znacznie częściej zdarza się pewnie, ze równie bezprawnie odszkodowania
    odmawiają.

    --
    Pozdrowienia
    Brodek