  • 41. Data: 2015-02-23 09:32:45
    Temat: Re: Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Tak, oczywiście, gdyby ktoś z mieszkańcow bloku nie zarabial dodatkowo
    > na tym procederze i nie wpuszczał ich (domofonem) do bloku.

    prosze, powiedz, ze po prostu jestes pijana..

  • 42. Data: 2015-02-23 09:48:01
    Od: W <w...@w...pl>

    Budzik wystukał, co następuje:

    > Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > prosze, powiedz, ze po prostu jestes pijana..

    Nie, ten model tak ma... i nie wiedzieć dlaczego jest co rusz wyciągany z
    plonkownicy =,=

  • 43. Data: 2015-02-23 12:59:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik W w...@w...pl ...

    > Nie, ten model tak ma... i nie wiedzieć dlaczego jest co rusz
    > wyciągany z plonkownicy =,=

    Bardzo mi przykro - taki urok usenetu.
    Plonkuj po references...

  • 44. Data: 2015-02-24 16:05:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-23 08:44, Robert Tomasik pisze:
    > pójdzie sobie dopiero wnie zrobisz.tedy, gdy do każdej skrzynki wrzuci. Szef mu

    Widzę, że jesteś specjalistą od zamazywania/wymazywania ;-)

    --
    animka

  • 45. Data: 2015-02-24 16:08:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-23 09:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > prosze, powiedz, ze po prostu jestes pijana..

    Pijak to ty chyba jesteś.
    Każdy wie co się dzieje w bloku, w którym mieszka. U ciebie może takich
    typów nie ma.

    --
    animka

  • 46. Data: 2015-02-24 23:26:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Pijak to ty chyba jesteś.

    Przykre ze dla Ciebie ktos kto korzysta z urokow alkoholu to pijak...
    Z drugiej strony rozumeim, ze prosci ludzie potrzebuja prostych definicji
    :)

    > Każdy wie co się dzieje w bloku, w którym mieszka. U ciebie może takich
    > typów nie ma.

    ach, no tak, teraz okazuje sie, ze bisnes ulotkowy to zloty interes i sa
    ludzie co biora lapowki za wpuszczenie do bloku... Ciekawe jakie sa
    stawki... 10gr za blok?

  • 47. Data: 2015-02-25 07:26:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Dzwoniąc mówi, że ma przesyłkę i każdy go wpuści.

    Nie musi. Mówią prawdę, a np. mój teść wpuszcza. No bo lubi dostawać
    takie rzeczy. W takim bunkrze, jak ja mieszkam, jest z 30 mieszkań,
    zawsze znajdzie się ktoś, kto wpuści, bo lubi.