    From: "Jacek P. U." <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co zrobic z takim adwokatem?
    Date: Fri, 14 Jun 2002 23:00:00 +0200

    Witam,

    Znana i ceniona firma adwokacka grubo skasowala za
    poprowadzenie 2 procesow cywilnych.
    Napisala w zw. z tym wniosek o zabezpieczenie
    powodztwa (wygrana, a jakze, 100%-owa), który został
    odrzucony po wczesniejszym wypelnieniu zarzadzen sedziego.
    Napisala wiec zazalenie, a Sad zazyczyl sobie, zgodnie zreszta z prawem,
    kolejnej oplaty. Na pierwsza (~1500 zl) i na adwokata (7500) jakos
    uzbieralem,
    chociaz bylo ciezko. Liczylem na efekty.
    Na druga nie bylo mnie stac, wiec na zyczenie p. mecenasa
    przeslalem Mu oswiadczenie o stanie majatkowym.
    Tymczasem tenze napisal krotko i bez konkretow
    wniosek o zwolnienie z kosztow, nie dolaczajac w/w oswiadczenia.
    I wlasnie brak konkretnych danych spowodowal, ze nie
    uzyskalem zwolnienia. Wynika to jasno z uzasadnienia,
    z ktorym dzisiaj sie zapoznalem i krew mnie zalala.
    Pan twierdzi, ze wyslal z wnioskiem i dodaje, ze poczta...,
    a ja widze w aktach, ze nie ma.
    Co mam z tym zrobic?
    Wychodze z zalozenia, ze to blad kancelarii i chcialbym,
    aby polkneli te zabe i ewentualnie oplacili koszty, z ktorych bylbym
    najprawdopodobniej zwolniony, gdyby nie zaniedbania.
    Czy mi sie to moze udac?

    pozdawiam
    Jacek