  • 11. Data: 2024-03-16 22:12:13
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Nie, gałganie, bo to nie przestępstwo.

    W żadnych okolicznościach?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2024-03-16 22:14:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Potrafimy wykryć substancje chemiczne na odległych planetach.
    > Urządzenie, które wykryje alkohol w kabinie zbliżającego się pojazdu i
    > wytypuje go do kontroli drogowej nie powinno być niewykonalne.

    Chyba jakieś problemy z tą wykonalnością były.
    "Urządzenie do zdalnego wykrywania alkoholu unoszącego się wewnątrz
    auta, bez jego zatrzymywania, konstruują naukowcy z Wojskowej
    Akademii Technicznej"
    https://www.rp.pl/nowe-technologie/art4304531-laser-
    wyweszy-alkohol
    To artykuł z 2015 roku. Jakoś nie słychać o tym, żeby nastąpił
    postęp prac.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2024-03-16 22:16:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Potrafimy wykryć substancje chemiczne na odległych planetach.
    > Urządzenie, które wykryje alkohol w kabinie zbliżającego się pojazdu i
    > wytypuje go do kontroli drogowej nie powinno być niewykonalne. Zgoda,
    > jak będzie wiózł pijanych kolegów, to pewnie też zostanie wytypowany,
    > ale pozostali przejadą bez robienia korka.

    Hmmm. A jak sobie wtedy poradzicie z rowerzystami, który kiedyś
    stanowili 50% "pijanych kierowców"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2024-03-17 00:19:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 18:28, Wiesiaczek pisze:

    > No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

    Otóż to!

  • 15. Data: 2024-03-17 00:22:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Czemu się ograniczasz do butów? Czym Ci buty zawiniły względem spodni,
    > czy innych części garderoby? Sens zabierania samochodu jest taki, żeby
    > już nie jeździł. Jakie ma znaczenie, czy pójdzie na czerwonym w butach,
    > czy na bosaka?

    Bzdury, pojedzie innym samochodem i tyle.

  • 16. Data: 2024-03-17 00:23:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 21:54, A. Filip pisze:

    > A potraficie powiedzieć dlaczego Polska ma ostre limity skandynawskie
    > (0.02%) zamiast normy ogólno-europejskiej (0.05%)?

    Jakie to może mieć znaczenie dla pasożyta społecznego?

    > Jak jest jak jest już długo to głupio zmieniać bez bardzo dobrego powodu
    > ale do kurwy nędzy ja nie pamiętam uzasadnienia dlaczego w Polsce "musi"
    > być ostrzej niż w większości Europy. Europa gupia jest?

    Nie, Polacy są frajerami.

  • 17. Data: 2024-03-17 00:24:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 22:02, n...@o...pl pisze:

    > Nie, gałganie, bo to nie przestępstwo.

    Jaki problem by było?

  • 18. Data: 2024-03-17 01:41:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.03.2024 o 00:24, io pisze:
    > Jaki problem by było?

    Można też uznać za PRZESTĘPSTWO kierowanie z pełnym pęcherzem, sraczką
    czy bólem głowy.

    Kwestia tylko do czego może posunąć się lewacki ZAMORDYZM.

    Kara powinna by i to SROGA i ale za wyrządzoną KRZYWDĘ bliźniemu.

    KARA ZA POTENCJALNE PRZESTĘPSTWO w dłuższej perspektywie tylko DEGRADUJE
    prawo jako narzędzie dla ideologii.

  • 19. Data: 2024-03-17 02:43:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-16, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > I gdzie tu sprawiedliwość? Jeden kupił za 10 zł używane buty z
    > szmatexu, druga ma buty za 150 000 zł ;-)

    Sprawiedliwość manifestuje się tutaj w uciążliwości kary. Jak Cię stać
    na buty z 150kzł to ich konfiskata będzie dla Ciebie tak samo uciążliwa,
    jak konfiskata butów za 1kzł dla osoby zarabiającej średnią krajową,
    która butów za 150k. raczej nie kupi.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2024-03-17 02:45:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-16, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > W żadnych okolicznościach?

    No raczej w żadnych :) Przestępstwem może być spowodowanie wypadku, ale
    nie przejście na czerwonym świetle.

    --
    Marcin