  • 1. Data: 2003-12-19 09:44:43
    Temat: Co to jest nakaz eksmisji?
    Od: "Adam" <1...@w...pl>

    Czy do usunięcia mnie z zajmowanego pomieszczenia ( nie mieszkalnego) przez
    zarządcę terenu jest wymagany nakaz eksmisji.
    Czy mogę domagać się wyroku sądowego w tej sprawie ?
    Pomóżcie bo zostało mi kilka dni do opuszczenia pomieszczenia , które jest
    mi potrzebne do działalności gospodarczej, a wygląda , że od nowego roku
    pozostanę bezrobotnym.
    Pisałem o tym przedwczoraj ale bez odzewu.
    --
    Adam

  • 2. Data: 2003-12-19 10:46:14
    Temat: Odp: Co to jest nakaz eksmisji?
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Dziwny jesteś !!!
    Chcesz porady ale nie chcesz napisać czy to jest np. pralnia w bloku
    spółdzielni
    mieszkaniowej ????????
    Zdecyduj się .