  • 11. Data: 2021-10-18 13:58:50
    Temat: Re: Co się dzieje z TVP2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 października 2021 o 13:34:38 UTC+2 Animka napisał(a):

    > Nie musisz oglądać.Wystarczy zobaczyc co sie zaczyna, o której sie
    > kończy a potem sprawdzić czy nie leci drugi ra.
    > Szansę na Sukces i Voice Off Poland to ja bardzo lubię, ale 2 razy to
    > samo pod rząd to chyba tylko debil może oglądać.
    > Zastanawiam się też, czy to nie UPC coś namieszało i dlatego chcę
    > sprawdzić jak jest u innych ludzi.

    Jak w sobotę znów będzie leciała powtórka z rozrywki, to podłącz antenę do telewizora
    i zobacz, co leci na dwójce na multiplexie.

  • 12. Data: 2021-10-18 16:42:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2021 16:39:38 +0200, Animka napisał(a):
    > Może nie za bardzo na temat, ale to tez prawo.
    > Jakim prawem TVP 2 bezczelnie puszcza w soboty po 2 razy pod rząd

    TVP decyduje, co puszcza, takie prawo :-)

    > wszystkie programy takie jak np. Voice off Poland, Szansa na sukces, czy
    > jakies diskco pola z Martyniukiem. Wszystko co się zaczyna ok.
    > 20-stejzakończy się i potem zasuwa od nowa.

    A ile to trwa? Bo jak np powtorka po 4h ... to moze tak ma byc.

    Ja tam na razie widze progrmie, ze odcinek 12 VoP ma byc nadawany
    23.10 20:00 tvp2
    24.10 11:40 tvp2
    24.10 15:50 tvp hd
    18.10 22:35 tvp rozrywka
    25.10 22:30 tvp rozrywka

    program trwa 140 minut, wiec chyba nie ma czasu na powtorke, a potem
    inny program.

    > Tak jest juz od paru
    > tygodni. Do tej telewizji nie mozna się dodzwonić, jest czynna czasami
    > sekretarka automatyczna, ale pewnie nikt tego nie odsłuchuje.

    No to pisz do Prezesa.

    > W programie tv jest podany jakis inny program czy film, ale nie.....toto
    > co było leci drugi raz.
    > Czyżby telewizja dla oszczędności tak robi, czy to UPC w balona robi ludzi?
    > Jak jest u Was? Normalnie, czy leci program po 2 razy?

    UPC ... malo prawdopodobne, ale kto wie ...

    predzej sie w tvp cos pomylilo ... zakladajac, ze nie Tobie.

    J.

  • 13. Data: 2021-10-18 19:06:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-18 o 16:42, J.F. pisze:

> [...]
    > 18.10 22:35 tvp rozrywka
    > 25.10 22:30 tvp rozrywka
    >
    > program trwa 140 minut, wiec chyba nie ma czasu na powtorke, a potem

    No nie wiem. W ostatnią sobotę był 16.10.2021 r.
    VOP zaczął się o 20-stej. Nie patrzyłam ile trwa. Skończył się i zaczął
    od nowa. Wszystko to samo. Nie zapisałam godziny. Po tym VOP miało być "
    Hity Wszechczasów" Marka Sierockiego (tego to nie oglądam) a VOP leciał
    od nowa. W poprzednią sobotę (tydzień przed) po VOP miał być jakis film,
    a VOP leciał od nowa. Tak jest w każdą sobotę niezależnie czy puszczają
    diskopolowców czy inny program muzyczny. Wszystko po 2 razy.
    W programie TV jest to co powinno być po....

    > No to pisz do Prezesa.

    Myślisz, że ten "święty" z obrazka wycięty moje uwagi przeczyta?

    > UPC ... malo prawdopodobne, ale kto wie ...
    >
    > predzej sie w tvp cos pomylilo ... zakladajac, ze nie Tobie.

    W UPC podają prawidłowy program, czyli to co powinno być.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-10-18 19:36:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-18 o 19:06, Animka pisze:
> [...]

    > Myślisz, że ten "święty" z obrazka wycięty moje uwagi przeczyta?

    > W UPC podają prawidłowy program, czyli to co powinno być.

    W UPC powiedziano mi, że, że ten problem leży po stronie TVP2 i UPC nie
    może nic zrobić.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-10-19 10:33:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 19:06:20 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > a VOP leciał od nowa. Tak jest w każdą sobotę niezależnie czy puszczają
    > diskopolowców czy inny program muzyczny. Wszystko po 2 razy.

    W TVP Kultura leci Konkurs Chopinowski; po prostu zmień kanał.
    Nie wiem, czy tam też są powtórki, ale przynajmniej się ukulturalnisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-10-19 21:55:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-19 o 10:33, Olin pisze:

    > W TVP Kultura leci Konkurs Chopinowski; po prostu zmień kanał.
    > Nie wiem, czy tam też są powtórki, ale przynajmniej się ukulturalnisz.

    W D* mam takie ukultralnienie. Nie lubię pianina, fortepianu i
    skrzypiec. Chyba, że gra z całą orkiestrą.
    Kocham organy! No i Budkę Suflera z Cugowskim i perkusistą jestem
    zauroczona jak bębniąc rusza cały czas szczęką :-) Wiem, on ma słuchawki
    w uszczch, żeby nie ogłuchnać i nic nie słyszy. Pomaga sobie mimiką.

    --
    animka

  • 17. Data: 2021-10-19 22:04:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > W TVP Kultura leci Konkurs Chopinowski; po prostu zmień kanał.
    > Nie wiem, czy tam też są powtórki, ale przynajmniej się ukulturalnisz.

    Przypomniało mi sie, że dawniej konkurs szopenowski sponsorowała
    multimiliarderka z Miami i w ogóle z USA-Bianka Rozenstiel-ciotka
    kolegi, który był we mnie kiedyś bardzo zakochany. Podstawiłam go
    koleżance, bo na niego leciała strasznie, wytlumaczyłam mu, ze umówiłam
    sie z fajnym kolegą i idziemy do Hadesu na tańce.
    Wałęsa jeżdził do tej Bianki na bale. Był zapraszany i dumny jak paw.
    Były zdjęcia w gazetach. Ostatnio dostał od niej taki list, w którym mu
    wygarnęła kim on jest i już go nie zaprosi, więc skończyły mu się bale.

    --
    animka